مدير عامل سازمان مديريت صنعتي گفت : رتبه بندي شركتهاي EPC و روشن شدن توان واقعي شركتها در اجراي پروژه هاي صنعتي ، به صورت غير مستقيم موجب ايجاد انگيزه در آنها جهت بهبود مستمر و حركت به سوي تعالي مي گردد

 
 به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از "شاتا" علي كرمانشاه در دومين همايش تخصصي رتبه بندي شركتهاي مهندسي ، تدارك و اجرا (EPC)  با موضوع تبيين دستاوردها و مسير آينده ، افزود : ان رتبه بندي با ترويج فرهنگ اجراي پروژه ها به صورت چند عاملي مي تواند نقش بسزايي در افزايش بهره وري داشته باشد. كرمانشاه با تاكيد بر لزوم جذب سرمايه گذاري خارجي و داخلي و ايجاد اشتغال در كشور گفت : پويايي ، تداوم توسعه و بهبود بنگاههاي اقتصادي منجر به رشد اقتصادي ، فراهم كردن زير ساختها و بهبود شاخص فضاي كسب و كار مي شود و با ادامه اين روند بستر مناسبي براي جذب سرمايه گذاريهاي داخلي و خارجي ، ايجاد اشتغال و رشد توليد داخلي فراهم خواهد شد.
وي تصريح كرد:  يكي از عوامل تاثير گذار در كيفيت و سرعت حركت در جهت تعالي نظام پيمانكاري صنعتي سنجش توان پيمانكاران داخلي و ارزيابي آنها با توجه به افق ترسيم شده و چالش هاي مورد انتظار است.
 كرمانشاه ادامه داد: بر اين اساس  سازمان مديريت صنعتي به عنوان يك مرجع مورد وثوق بخش دولتي و خصوصي اين رتبه بندي را اجرا مي كند و به كارفرمايان پروژه هاي صنعتي در شناسايي و انتخاب پيمانكاران مناسب و شايسته ياري مي رساند.
 مدير عامل سازمان مديريت صنعتي با تشريح اقدامات آتي اين سازمان جهت تحقق اهداف و برنامه هاي توسعه رتبه بندي شركتهاي EPC  اضافه كرد : ورود به ساير حوزه هاي فعاليت و رتبه بندي شركتهاي EPC  فعال در حوزه هاي نيروگاهي POWER) )  ، نفت و گاز و شيميايي  (OGC)  ، تكنولوژي ارتباطات و اطلاعات (ITC)  و ارتباط با انجمنها و تشكلهاي ذيربط هر يك از حوزه هاي فعاليت براي بهره  مندي از تجربيات و توانمنديهاي علمي و تخصصي آنها از جمله اقدامات اين سازمان در آينده است.
به گفته وي مذاكره با موسسات و شركتهاي معتبر خارجي براي به رسميت شناختن رتبه بندي سازمان مديريت صنعتي ، مذاكره با سازمانها و تشكلهاي صدور خدمات فني و مهندسي براي صدور گواهينامه صادرات خدمات فني و مهندسي شركتهاي واجد شرايط و نيز مذاكره با شركتهاي رتبه بندي بين المللي به منظور ارائه گواهينامه بين المللي به اينگونه شركتها از ديگراقداماتي است كه سازمان مديريت صنعتي در دستور كارخود دارد.
 همچنين مذاكره با بانكها و موسسات اعتباري و شركتهاي بيمه جهت ارائه تسهيلات ومشوق هاي مناسب به شركتهاي رتبه بندي شده و ارزيابي سالانه شركتها و معرفي 10 شركت EPC  برتر در هر سال از جمله برنامه هاي آتي سازمان مديريت صنعتي در جهت بهبود كيفيت رتبه بندي شركتهاي EPC  است كه كرمانشاه بدانها اشاره كرد.
برچسب ها: رتبه بندی ، شرکت ، مستمر ، بهبود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار