معاون راهداري اداره‌كل راه و شهرسازي خوزستان گفت: به دليل بارندگي‌هاي اخير اكيپ‌هاي راهداري در مناطق مختلف استان مستقر و به فعاليت مشغولند.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان خوزستان ، جهانبخش اماني ، اظهاركرد: اكيپ‌هاي راهداري كاملا با اطلاعات هواشناسي هماهنگ هستند و به صورت آماده باش در صورت بروز مشكل آماده خدمت‌رساني هستند، همچنين اكيپ‌هاي راهداري در شهرستان‌هاي مختلف ثابت هستند اما در صورت وجود مشكلي اساسي در برخي شهرستان‌ها اكيپ‌هاي بيشتري مستقر خواهند شد.
وي افزود: وجود مستمر راهداران در مناطق مختلف استان سبب شده تاكنون مشكلي در جاده‌هاي استان ايجاد نشود و عبور و مرور خودروها به راحتي انجام گيرد.
معاون راهداري اداره‌كل راه و شهرسازي ادامه‌داد: مشكلاتي در مناطق هويزه، شوش، پل‌زال، انديمشك، مسجدسليمان، ايذه و باغملك ايجاد شده بود كه دستگاه‌ها و امكانات عظيمي از استان به اين مناطق اعزام شده است.
اماني خاطرنشان‌كرد: ميزان خسارت برآورده شده تاكنون 50 ميليارد و 200 ميليون ريال كه تخصيص آن از طريق ستاد مديريت بحران در حال پيگيري و عمليات ترميم جاده‌ها نيز از آغاز شده است.
برچسب ها: اکیپ ، راهداری ، خوزستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار