فرمانده انتظامي شهرستان بافت استان كرمان از كشف قريب به نيم تن ترياك و هرويين و دستگيري 4 قاچاقچي در عمليات روز گذشته پليس خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران  از  پايگاه خبري پليس، سرهنگ"علي محمدي" با اعلام اين خبر گفت: ماموران انتظامي اين فرماندهي متشكل از پليس مبارزه با مواد مخدر و كلانتري 11 در يك عمليات مشترك پليبسي با انجام يكسري اقدامات اطلاعاتي موفق شدند يك باند تهيه و توزيع مواد مخدر را شناسايي نمايند. 
وي افزود: ماموران انتظامي در تحقيقات و پي جويي هاي پليسي دريافتند قاچاقچيان قصد دارند محموله هاي مواد مخدر را از شرق كشور و از مسيرهاي جنوبي استان خصوصآ شهرستان بافت به استان هاي مركزي منتقل كنند كه شناسايي و دستگيري اعضاي اين باند در دستور كار پليس قرارگرفت.
فرمانده انتظامي شهرستان بافت خاطرنشان كرد: پليس اين شهرستان پس از شناسايي محل دپوي محموله مواد مخدر در مركز شهر، ضمن هماهنگي قضايي در يك عمليات كاملا منسجم و غافلگيرانه منزل مورد نظر را محاصره كرده که در بازرسي از آن قريب به نيم تن مواد مخدر شامل 67 كيلو گرم هروئين و 419 كيلو ترياك به همراه يك قبضه سلاح شكاري از داخل يك دستگاه خودروي پارك شده در حياط خانه كشف شد. 
محمدي بيان كرد: در اين عمليات 4 قاچاقچي دستگير که به همراه مواد كشف شده تحويل دستگاه قضايي شدند./ف
برچسب ها: کشف ، مواد ، مخدر ، بافت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار