فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان از دستگيري زن سارق طلاجات ساعاتي بعد از سرقت در اين شهرستان خبردادو افزود: اين فرد پس ار ربودن كودكان خردسال با خريد شكلات وشيريني آنان را اغفال مي كرد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران  از پايگاه خبري پليس ، سرهنگ"حسن ياردوستي" فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان در تشريح اين خبر اظهار داشت: در پي تماس تلفني يكي از شهروندان با مركز فوريت هاي پليسي 110 مبني بر اينكه زن جواني ناشناس با يكدستگاه خودرو پيكان با اغفال دختربچه 5 ساله اش اقدام به سرقت يك جفت گوشواره وي كرده و از محل متواري شده ، موضوع رسيدگي به صورت ويژه در دستور كار ماموران انتظامي اين شهرستان قرار گرفت. 
اين مقام مسئول ادامه داد: با مشخص شدن محدوده فعاليت متهم و همچنين به دست آمدن تحقيقات لازم، اقدامات ماموران آغاز و شمارش معکوس براي دستگيري اين متهم کليد خورد.
سرهنگ"ياردوستي" تصريح كرد: در تحقيقات صورت گرفته نهايتا متهم مورد نظر شناسايي و در اقدامي غافلگيرانه دستگير شد . 
وي با اشاره به اينكه دستگير شده پس از انتقال به يگان انتظامي صراحتا به بزه انتسابي خود اعتراف كرد، افزود: در تحقيقات تكميلي مشخص شد اين متهم با پرسه زني در محلات خلوت اقدام به اغفال اطفال کم و سن سال کرده و پس از ربودن آنان با خريد شيريني و شکلات بچه ها را سرگرم کرده و اشياء قيمتي و طلاجات کودکان نظير النگو،گوشواره و انگشتر را سرقت مي كرده است. 
فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان به منظور جلوگيري از سرقت طلاجات کودکان ، خطاب به والدين گفت: در ساعت خلوت روز ، از بازي کودکان خود در کوچه و خيابان جلوگيري کنيد ، به فرزندان خود آموزش دهيد تا به افراد ناشناس اعتماد نكنند و از سوار شدن به خودرو يا موتور سيکلت افراد ناشناس خودداري کنند. 
رئيس پليس مركز استان با اشاره به اينکه اين سارق داراي چندين فقره سرقت و سابقه كيفري در پرونده خود مي باشد خاطر نشان كرد: شهرونداني که از کودکانشان بدين شيوه سرقت شده براي پيگيري شکايات خود به كلانتري مربوطه مراجعه كنند. 
گفتني است، فرد دستگير شده پس از تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي شد./ف
برچسب ها: دستگیر ، سارق ، طلا ، کودک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار