در آستانه ولادت امیرالمومنین(ع) دوره کوتاه مدت امام علی(ع) شناسی با حضور اساتید و فضلای حوزه در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، مدیر امور رسانه و اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س)صبح امروز با اشاره به برگزاری این دوره اظهار داشت: دوره کوتاه مدت امام علی(ع) شناسی از سوی مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) آستان مقدس قم از21 اردیبهشت ماه(امروز) در شبستان نجمه خاتون حرم حضرت معصومه(س) برگزار می شود.
حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب افزود: این دوره به صورت عمومی برای برادران و خواهران علاقه مند برگزار می شود و هیچ گونه محدودیت سنی برای افراد ندارد.
وی، محورهای نسب شناسی حضرت علی (ع) در موضوعات پدر، مادر و ولادت، تاریخ شناسی حضرت علی (ع) در همراهی با رسالت و از خلافت تا شهادت و معرفت شناسی مولای متقیان با موضوعات دلایل امامت، ضرورت نیاز به امام از منظر عقل و امیرالمومنین از منظر رسالت را از محورهای این دوره برشمرد.
فاطمی نسب با اشاره به زمان برگزاری این دوره گفت: این دوره از 21 اردیبهشت ماه تا سوم خردادماه سال جاری، همه روزه از ساعت 19 در شبستان حضرت نجمه خاتون حرم حضرت فاطمه معصومه (س)برگزار می شود./س
برچسب ها: قم ، دوره ، امام علی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.