فرماندار شهرستان بهارستان گفت:دشمنان انقلاب و استکبار جهانی به انتخابات ماه آینده چشم دوخته و آن را زیر ذره بین قرار داده اند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، یونس نوبخت فرماندار شهرستان بهارستان، در جلسه توجیهی درباره تبلیغات زمان انتخابات که با هدف تعامل بین اصحاب رسانه، عوامل فرمانداری و مدیر مسئولان چاپخانه های این شهرستان برگزار شد بیان کرد: از بدو انقلاب اسلامی همیشه توطئه های دشمن برای فروپاشی این نظام بوده است و اکنون دشمن انتخابات پیش رو را نشانه گرفته و اقداماتی فیزیکی و روانی خود را بیش از پیش گسترش داده است.

نوبخت گفت: هدف استکبار جهانی از راه اندازی جنگ اقتصادی و تحریم ها خسته کردن مردم از انقلاب اسلامی است اما ملت ایران با مقاومت کردن در برابر تحریم ها و حضور داشتن در همه صحنه ها مشتی دندان شکن بر دهان دشمن زدند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بهارستان تصریح کرد: تحقق حماسه سیاسی در راستای حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا است اما دشمن سعی می کند که انتخابات کشور ما را امنیتی کند به همین دلیل مردم بایستی نسبت به فتنه های دشمن هوشیار باشند و با حضور خود در پای صندوق های رای تمام نقشه های آن ها را نقش بر آب کنند.

این مسئول اظهار داشت: رعایت قانون یک وظیفه شرعی و دینی است و تبلیغات در زمان انتخابات باید در چارچوب قانون صورت گیرد تا از بروز هر گونه اختلاف و اغتشاش جلوگیری شود.

وی با اشاره به اهمیت رسانه ها به ویژه مطبوعات و نشریات اذعان کرد: نشریه ها و مطبوعات به دلیل تاثیری که بر روی افکار عمومی می گذارند باید از آوردن مطالبی که خلاف قانون است و باعث هرج و مرج می شود خودداری کنند.

نوبخت خاطر نشان کرد: شهرستان بهارستان به دلیل تراکم بالای جمعیت از حساسیت ویژه ای در زمان انتخابات برخوردار است و چنانچه روزنامه ای در این منطقه خواهان حمایت از فرد کاندید شده ای باشد باید مدارک کافی از صحبت ها و ادعاهای او داشته باشد در غیر این صورت برخورد قانونی خواهیم کرد./ل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.