کارشناس نظامي تصريح کرد اظهارات اخير دبيرکل حزب الله لبنان و بازشدن جبهه جولان براي مبارزه عليه اين رژيم نگراني هايي را براي اين رژيم به وجود آورده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني العالم، عباس نصرالله در گفتگويي با اين شبکه درباره سخنان اخير سيد حسن نصرالله دبيرکل حزب الله لبنان و اين که آيا اوضاع پس از سخنان وي با قبل از اين سخنان با يکديگر تفاوت خواهد داشت گفت: بدون شک اسرائيل آتش بس را نقض و به سوريه تجاوز کرد و شيوه اين رژيم اشغالگر نيز از ابتداي شکل گيري آن با اشغال فلسطين، همين بوده است. به همين سبب اعلام گشودن جبهه جولان براي مبارزه عليه اسرائيل و واکنش دبيرکل حزب الله لبنان نگراني هايي براي اسرائيل و برخي گروه ها در لبنان به وجود آورده است. 

وي افزود: مقاومت اسلامي تجارب زيادي دارد و لبنان الگوي موفقي را در مقاومت در برابر رژيم صهيونيستي ارائه کرده است. بدون شک اسرائيل با نگراني هاي زيادي روبروست و اگر مقاومت سوري ها و فلسطينيان و آزادگان عرب در جولان عليه اين رژيم آغاز شود و حمايت هاي لازم را دريافت کند و به خوبي هدايت شود، اسرائيل را با بحراني روبرو مي کند که ممکن است هيچ گاه از آن رهايي پيدا نکند. 

نصرالله در ادامه در پاسخ به اين سوال که برخي کارشناسان سخنان نصرالله و امثال آن را صرفا در حد حرف و حديث مي دانند گفت: از اين افراد مي خواهيم اگر استراتژي مناسبي براي بازپس گيري حقوق اعراب دارند ارائه کنند. ما ارتش هاي عربي را آزموده ايم و در اين آزمايش شکست خورده اند ولي تجربه مقاومت در لبنان موفقيت آميز بوده است بنابراين چرا اين تجربه را در سوريه هم تکرار نکنيم. اسرائيل يک حکومت اشغالگر و مبتني بر زور و تجاوز است بنابراين با چنين حکومتي چگونه بايد تعامل کرد. 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار