افضلي‌فرد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

پرونده گراني‌ها به قوه قضائيه ارسال مي‌شود

سخنگوي کميسيون اصل 90 مجلس گفت: علل و عوامل گراني، به طور قطع در کميسيون اصل 90 مورد بررسي جدي قرار گرفته و در صورت نياز پس از ارائه آن به قوه قضائيه، خارج از نوبت رسيدگي خواهد شد.

"مصطفي افضلي‌فرد" نماينده مردم اردبيل، نمين و نير در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به "تشکيل کارگروه گراني" در کميسيون اصل 90 مجلس گفت: در جلسه غير علني هفته گذشته مجلس که با حضور وزراي صنعت، معدن و تجارت، اقتصاد، جهاد کشاورزي و رئيس کل بانک مرکزي برگزار شد، مواردي همچون بحث تخصيص ارز مرجع به کالاهاي اساسي و دارو  كه نيازمند پيگيري است، مطرح شد.
 
وي در ادامه با اشاره به اهداف تشكيل کار گروه گراني در كميسيون اصل 90 تصريح کرد: بررسي تقليل قيمت کالاهاي اساسي، تقويت نظارت بر مناسبات بازار، رساندن کالاهاي اساسي به دست مردم و بررسي علل و عوامل حاشيه‌اي که به گراني دامن مي‌زند، از جمله وظايف اين کارگروه است.

سخنگوي کميسيون اصل 90 مجلس با بيان اينكه رياست اين کميته را "داود محمدي" نماينده مردم قزوين در مجلس برعهده دارد، خاطرنشان کرد: علل و عوامل گراني، به طور قطع در کميسيون اصل 90 مورد بررسي جدي قرار گرفته و در صورت نياز پس از ارائه آن به قوه قضائيه، خارج از نوبت رسيدگي خواهد شد.
 
انتهاي پيام
برچسب ها: کمیسیون ، صحن ، غیر علنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار