رئیس شبکه دامپزشکی شوشتر خواستار ساماندهی نحوه توزیع گوشت بین قصابی‌ها و سوپر گوشت‌های موجود در این شهرستان شد.



احمدعلی معینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استانها باشگاه خبرنگاران در شوشتر اظهار کرد: توزیع گوشت در شوشتر دارای مشکلاتی است که باید ساماندهی شود و رفع مشکلات در این حوزه باعث بهبود وضعیت بهداشتی می‌شود.

وی درباره مشکل ورود ماشین‌های حمل گوشت به بازار شوشتر گفت: متاسفانه بازار شوشتر سنتی و قدیمی است و به این دلیل گوشت به وسیله برخی وسیله‌های غیربهداشتی حمل می‌شود.

رئیس شبکه دامپزشکی شوشتر با بیان اینکه بازار شوشتر باید با شرایط  کنونی تطبیق داده شود، خاطرنشان کرد: در بعضی نقاط ماشین‌های حمل گوشت نمی‌توانند وارد بازار شوند و برای جابه‌جایی گوشت‌ها ماشین‌های حمل گوشت تا مغازه‌ها دچار مشکل هستند.

معینی برای رفع این مشکل اضافه کرد: باید مسیر خودروی حمل گوشت تامین شود و امکان تردد خودرو در بازار فراهم شود تا مشکلات موجود برطرف شود.

وی با اشاره به برخی پیشنهادهای موجود در این زمینه بیان کرد: می‌توان مراکزی را که تردد خودروی حمل گوشت به آنجا امکان ندارد به نحوی جابه‌جا شوند.

رئیس شبکه دامپزشکی شوشتر همچنین عنوان کرد: سال‌هاست مشکل ورود ماشین حمل گوشت به قسمتی از بازار در شورای سلامت مطرح شده ولی تاکنون این مشکل حل نشده است.

وي افزود :برای رفع این مشکل یا باید خودروهای کوچک حمل گوشت توسط شهرداری شوشتر خریداری شود و یا مسیرهای مورد نیاز تا محل‌های توزیع گوشت بهسازی شود که تاکنون هیچ‌کدام از این اتفاقات رخ نداده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.