مدیر باشگاه فرهنگی ورزشی ایثار قم از اعزام ملی پوش این باشگاه به عنوان تنها بسکتبالیست معلول قمی به انتخابی مسابقات جهانی بسکتبال با ویلچر جوانان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، علی خوش‌رفتار اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی کادر فنی تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان کشورمان، در حال حاضر هفتمین مرحله تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی برگزار می‌شود و تمرینات تیم ملی کم کم به مراحلی می‌رسد که تیم ملی را آماده رقابت‌های حساس انتخابی مسابقات جهانی بسکتبال با ویلچر کند.
وی با اشاره به حضور یک عضو تیم لیگ برتری بسکتبال با ویلچر ایثار قم در بین ملی پوشان، یاد آور شد: هفتمین مرحله تمرینات تیم ملی بسکتبال با ویلچر رده سنی جوانان کشورمان با دعوت از 14 ورزشکار از 11 استان کشور به انجام می‌رسد.
خوش‌رفتار خاطرنشان کرد: اردوی آینده تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان در حالی برگزار می‌شود که تیم ملی قرار است روز هجدهم خرداد ماه تهران را به مقصد بانکوک برای شرکت در مسابقات انتخابی پیکارهای جهانی بسکتبال با ویلچر جوانان ترک کند.
وی خاطرنشان کرد: در هفتمین مرحله تمرینات تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان کشورمان در راه اعزام به پیکارهای انتخابی مسابقات جهانی، نمایندگانی از استان‌های ایلام، تهران، خراسان رضوی، خوزستان، زنجان، فارس، قم، مرکزی، اصفهان و مازندران حضور دارند./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.