در حالیکه فقط 2 روز تا آغاز رقابتهای تنیس روی میز قهرمانی جهان فرانسه باقی مانده است، 32 بازیکن انصراف خود را از حضور در مسابقات اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان سال 2013 از 23 اردیبهشت ماه به میزبانی پاریس فرانسه برگزار می شود و طبق امکانی که سایت فدراسیون جهانی فراهم کرده است کشورها می توانند به صورت آنلاین انصراف خود را از مسابقات اعلام کنند بر این اساس تا الان طبق اعلام اولیه لیست ورزشکاران ، 32 بازیکن از حضور در پیکارهای پاریس انصراف داده اند.
 
 تیم زنان و مردان ویتنام تنها کشوری است که به طور کامل از شرکت در مسابقات منصرف شدند.

تاکنون در مجموع 129 کشور در پاریس حاضر می شوند که در بخش مردان 452 بازیکن از 126 کشور و در قسمت زنان 351 ورزشکار از 115 کشور شرکت خواهند کرد که در ورزشگاه سی هزارنفری در برسی پاریس به مصاف هم می روند .
 
در این گزارش آمده است، پنجاه و دومین دوره رقابت های جهانی مسابقات جهانی پاریس در پنج قسمت انفرادی مردان و زنان، دونفره مردان و زنان و میکس دوبل برگزار می شود که 5 مدال طلا ، 5 نقره و 10 برنز بین نفرات برتر تقسیم می شود.
 
تیم ملی مردان ایران با ترکیب نوشاد و نیما عالمیان، مهران احدی و حمیدرضا طاهرخانی و تیم زنان با ترکیب ندا شهسواری، محجوبه عمرانی و مریم صامت در این پیکارها شرکت می کنند./زر
برچسب ها: تنیس ، نوشاد ، قهرمانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار