معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان از برخورد قاطع و قانونی با سوء استفاده‎کنندگان از اموال، امکانات و منابع دولتی در جریان انتخابات خبر داد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، حسن شریعتنژاد در جلسه ستاد انتخابات استان افزود: با کسانی که اموال، امکانات و منابع دستگاههای اداری و اجرایی استان و به طور کلی بیتالمال را در راستای منافع شخصی و گروه در انتخابات بکارگیرند برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.

وی ادامه داد: بر اساس قانون انتخابات و ضوابط موجود هرگونه سوءاستفاده از امکانات بیت‏المال جرم است و فرمانداران، همه مسوولین و دستاندرکاران در سطح استان موظفاند با اینگونه موارد بهشدت برخورد کنند.

شریعتنژاد با بیان اینکه خروجی جلسات بایستی به تعامل و هماهنگی بیشتر و تسهیل در فرآیند امور منجر شود، گفت: اعتمادی که مردم نسبت به مسوولین و دستاندرکاران انتخابات دارند مسأله بسیار مهمی است و رفتار و عملکرد همه ما نقش بسیار مهمی در حفظ، افزایش و یا خدای ناکرده کاهش این اعتماد دارد.

وی افزود: تمام گفتار، رفتار و عمل ما بایستی در راستای افزایش این اعتماد باشد و مادامی که ما امین آرای مردم هستیم لازم است با رعایت کامل قانون و عدالت و بیطرفی پاسدار رأی مردم باشیم./ج1

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.