بازيگر تلويزوين گفت: عرصه بازیگری نمایش جذابی از نقش ها و فرهنگ های مختلف توسط یک بازیگر است.

"عبدالرضا اکبری" بازیگر تلویزیونی در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران، گفت: از سنین نوجوانی به تئاتر و سینما علاقه مند بودم و سالهای اول کاری ام را در تئاتر گذرانده و با پخش چند فیلم از تلویزیون پا به این عرصه گذاشتم.
وي ادامه داد: سریال های "پهلوانان" و "روزهای اعتراض" از کارهای خوبی بوده که به دلیل فیلمنامه خوب، شخصیت پردازی مناسب و کاراکترهای جذاب، مخاطب خود را جذب کرده و اولویت در انتخاب کارهایم همیشه به اجرا متفاوت برای مخاطب بوده است.
اكبري گفت: متأسفانه تئاتر خیلی ضعیف شده که علت آن پرداختن به موضوعات پیش پا افتاده، تبلیغات مناسب و محدودیت های مالی است که بسیاری از نویسندگان تئاتر را مجبور کرده که برای تأمین شرایط مالی برای تلویزیون و سینما دست به قلم ببرند و بنابراین تهیه کنندگان تئاتر باید برای حرکت مردم به سمت سالن های تئاتر برنامه ریزی کنند.
وی در ادامه گفت: عرصه بازیگری دنیای بزرگی از نقش ها و فرهنگ های مختلف بوده که یک بازیگر تجربه کرده و بواسطه مفاهیم موجود در متن ها تجاربی را کسب کرده و دیگر این عرصه را ترک نمی کند.
اکبری در پایان اشاره کرد: طنزپرداز نباید به شوخی های ساده و هجو بپردازد، بلکه باید طناز بوده و در کمدی خود ظرافت ها را ایجاد کند که مخاطب را از ته دل بخنداند./ي2
برچسب ها: اکبری ، تلویزیون ، بازیگر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار