رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر؛

بهره مندی بیش از 6 میلیون نیازمند از طرح های خیرخواهانه هلال احمر

به گفته رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور بیش از 6 میلیون نیازمند از اقشار محروم و بی بضاعت در سراسر کشور از خدمات داوطلبانه ی این سازمان بهره مند می گردند.

فرحناز رافع در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: برنامه های خدمات رسانی سازمان و ارائه خدمات در چهار گروه داوطلب ( مهارت، مشارکت، هدایت و حمایت) بیش از 6 میلیون و سیصد و سی و سه هزار و 70 نفر از افراد نیازمند و کم درآمد در اقصی نقاط کشور از محل پروژه های حمایتی بهره مند گردیدند.

وی در ادامه افزود: این رقم شامل اجرای 1954 پروژه و فعالیت داوطلبی ، تعامل و همکاری با سازمان های غیر دولتی و اجرای 278 پروژه و فعالیت داوطلبی، دریافت 129 هزار و 474 واحد خون سالم از طریق فراخوان های دریافت خون در مراکز استان ها و شعب در راستای تعامل با سازمان انتقال خون کشور است.

رافع همچنین اظهار داشت: پرداخت مبلغ نزدیک به 5 میلیارد حق عضویت توسط اعضاء، خدمات انسانی ارائه شده توسط داوطلبان و مشارکت خیرین و داوطلبان در طرح همای رحمت ، جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی مردمی و دیگر کمک ها در حمایت از زلزله زدگان استان های آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی و آسیب دیدگان سیل مازندران در سال گذشته است.

وی در خاتمه با اشاره به وقوع حادثه اقتصادی پیرو منویات مقام معظم رهبری مبنی بر دستگیری نیازمندان و اجرای طرح فرشتگان رحمت مبلغ قابل توجهی جمع آوری و بسته های غذایی میان افراد توزیع شده اظهار داشت: یکی از برنامه های سازمان جذب بیش از 90هزار و 135 نفر عضو در سراسر کشور و آموزش و توانمند سازی داوطلبان برای برگزاری دوره های آموزشی با مباحث امداد و کمک های اولیه، دوره های پایه داوطلبی و غیر امدادی مرتبط با اهداف جمعیت بوده است./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار