مدیر کل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت از کاهش 70 هزار تومانی هزینه سفر به عتبات در دور جدید اعزام ها خبر داد.

مسعود اخوان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: با تلاش های صورت گرفته از سوی نمایندگی سازمان حج در عراق و شرکت شمسا برای دومین بار در پنج ماه گذشته هزینه سفر به عتبات کاهش یافته است.

مدیر کل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت با اشاره به این که مرحله اول کاهش هزینه های عتبات عالیات مربوط به دی ماه سال گذشته بود اظهار داشت: دی ماه سال گذشته هزینه اعزام به عتبات 140 هزار تومان کاهش یافته بود و برای دومین بار هزینه سفر به عتبات 70 هزار تومان کاهش یافته است.

اخوان تصریح کرد: با اعمال کاهش 70 هزار تومانی در دور جدید اعزام ها، حداقل و حداکثر اعزام به عتبات به صورت زمینی 788 تا 895 هزار تومان است.

به گفته ی وی حداقل و حداکثر هزینه اعزام به عتبات عالیات به صورت هوایی به ترتیب یک میلیون و 117 هزار تا یک میلیون و 313 هزار تومان است.

مدیر کل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت با اشاره به این که حدود 80 هزار زائر ایرانی در دور جدید اعزام ها به زیارت عتبات عالیات مشرف می شوند، خاطر نشان کرد: دور جدید اعزام های عتبات عالیات از 25 اردیبهشت ماه جاری آغاز و تا 15 تیرماه ادامه خواهد داشت./ز

برچسب ها: عتبات ، زیارت ، حج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سید جعفر شاه نوری
۱۸:۰۳ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
با سلام با تورم وگرانی های موجود جامعه هزینه بسیار بالا است
Iran (Islamic Republic of)
عادل
۰۲:۱۳ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
هزینه ها خیلی بالاست ما فقیرا که انقدر نداریم باید چی کنیم. فکری برای ما بکنید .دلمان برای کربلا پر پر میزند ممنون.
آخرین اخبار