رییس خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: تشکل های خصوصی با همدلی و همصدایی برای رفع مشکلات صنعت و معدن استان تلاش می کنند.

به گزارش  خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان؛ سیدعبدالوهاب سهل آبادی در نشست هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان با هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان با بیان اینکه بخش خصوصی استان برای حل مشکلات اصفهان و ارتقای جایگاه آن در کشور تلاش می کند، اظهار کرد: اعضای خانه و اتاق اصفهان درگیر مسائل شهر هستند و در برابر آن احساس مسوولیت می کنند.

وی با اشاره به هدف نشست، بیان کرد: برای پیشرفت استان باید این دو تشکل با هم همکاری و همدلی داشته باشند. وی افزود: خانه صنعت، معدن و تجارت استان و اتاق اصفهان اهداف یکسان دارند و در کنار هم می توانند به اقتصاد استان خدمت کنند.

در این نشست، رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی صفهان با بیان اینکه طرح های بزرگ شهری در ارتباط تنگاتنگ با اقتصاد است، اضافه کرد: خیلی از طرح های بزرگ شهری توسط تشکل های اقتصادی پیشنهاد می شود و بنابراین این تشکل ها در مسائل شهری بسیار تاثیرگذارند.

خسرو کساییان تاکید کرد: عقلانیت جمع بر عقلانیت فرد ترجیح دارد و در کار جمعی با تقسیم کار و همراهی افراد با یکدیگر، رسیدن به هدف آسان تر می شود. وی ادامه داد: در زمینه صنعت هم باید با هم همکاری داشته باشیم تا بسیاری از مشکلات حل شود.

خزانه دار اتاق بازرگانی ایران هم در این دیدار گفت: دولت بعدی برای حل مشکلات اقتصادی کشور باید از حضور خود در عرصه اقتصاد بکاهد و مردم را وارد اقتصاد کند.

محمود اسلامیان بیان کرد: متاسفانه اصفهان به شدت آسیب دیده است و باید گفت فقط فاجعه خشکی زاینده رود برای متضرر شدن نسل های بعد کافی است.

نایب رییس اتاق بازرگانی اصفهان یادآور شد: ما باید به عنوان اعضای خانه صنعت و معدن و اتاق بازرگانی مبنایی برای وحدت و همدلی شویم، همدیگر را با تحمل نقد کنیم و برای تحقق اهداف استانی و رشد اصفهان یکدل باشیم.

وی تاکید کرد: ما می توانیم تاثیرگذار باشیم و اجازه ندهیم استان با مشکلاتی که امروز دارد، درگیر بماند./س
برچسب ها: اصفهان ، رفع ، مشکلات ، صنعت و ، معدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.