سخنگوي جبهه منتقدين دولت دهم از برگزاري جلسه علي مطهري و اعضاي اين جبهه با آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني خبر داد و گفت: آمدن هاشمي را به فال نيک مي‌گيريم و براي حضور وي در انتخابات رياست جمهوري يازدهم تلاش خواهيم کرد.

مصطفي رضاحسيني قطب‌آبادي، سخنگوي جبهه صداي ملت در انتخابات مجلس نهم در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران از ديدار علي مطهري و برخي از اعضاي جبهه صداي ملت با آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام در صبح امروز(شنبه) خبر داد و گفت: آيت‌الله هاشمي رفسنجاني يکي از پشتوانه‌هاي نظام بوده و در فضاي امروز جامعه يکي از افرادي است که مي‌تواند کشور را از چالش‌ها و بحران‌ها در مسائل داخلي و خارجي نجات دهد.

وي در ادامه افزود: ما در اين نشست بنا داريم از وي بخواهيم که انقلاب و ياران انقلاب را تنها نگذاشته و براي حضور در انتخابات رياست جمهوري ثبت‌نام کند.

سخنگوي جبهه منتقدان دولت دهم ادامه داد: در اين نشست تعدادي از اعضاي هسته اوليه جبهه صداي ملت و اعضاي جديد اين جبهه شرکت خواهند داشت و سعي‌مان بر اين است وظيفه‌اي که امروز در قبال کشور و مردم بر گردن ما نهاده شده، با دعوت از آِيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني براي آمدن وي به صحنه انتخابات ادا كنيم.

قطب‌آبادي با تاکيد بر اينکه ما آمدن هاشمي را به فال نيک مي گيريم، گفت: قطعا آيت‌الله هاشمي رفسنجاني براي آمدن يا نيامدن به اين عرصه تصميم گرفته اند و اين نشست صرفا به منزله اداي دين و دعوت از وي براي حضور در انتخابات برگزار مي‌شود.

گفتني است اين نشست دقايقي پيش(10/30 صبح امروز) با حضور علي مطهري نماينده تهران و همچنين جمعي از اعضاي جبهه صداي ملت به عنوان نمايندگان منتقد دولت در مجلس هشتم آغاز شده است.
انتهاي پيام/

برچسب ها: هاشمی ، دولت ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار