کانديداي يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري گفت: براي حل مشکلات کشور بايد مديريت بله قربان‌گو از بين برود.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات وزارت کشور، "پرويز کاظمي" وزير رفاه دولت نهم در نشست خبري که در ستاد انتخابات وزارت کشور برگزار شد، با بيان اينکه حفظ پايه‌هاي خانواده در شرايط فعلي در کشور الزامي است گفت: مديريت بله قربان‌گو از صحنه سياسي کشورمان حذف شود و از بين برود و مجموعه‌ها بايد براساس معيار عقل در حل مشکلات مردم عمل کند.

وي افزود: ايجاد آرامش در بازار کسب و کار، پرهيز از روزمرگي و حل مشکلات مردم به دور از تنش مهمترين مولفه‌هايي است که فضاي امروز کشور آن را مي‌طلبد.

کاظمي با اشاره به اينکه ما بايد در کشورمان از آداب اسلامي تاسي کنيم، تصريح کرد: ادبياتي که متاسفانه در شرايط امروز در کشورمان به کار گرفته مي‌شود در شان جمهوري اسلامي ايران نيست و از اين رو به طور حتم ما اگر مسند رياست جمهوري قرار بگيريم از رسانه‌ها و کارشناسان درخواست خواهيم کرد که ما را نقد کنند.

وي اظهار داشت: فضاي کشور بايد به گونه‌اي باشد که رسانه‌ها و کارشناسان بتوانند عملکرد دولت را بازگو کنند.

کاظمي با بيان اينکه تاکيد بر افزايش جمعيت در شرايط فعلي کشور بايد وجود داشته باشد، خاطر نشان کرد: تحکيم روابط در پايگاه خانواده از مهمترين مولفه‌هايي است که متاسفانه امروز در کشورمان ناديده گرفته مي‌شود.

وي درباره کناره‌گيري خود از دولت نهم اظهار داشت: متاسفانه من در اين دولت پي بردم که مسيري که در پيش گرفته شده است نادرست است لذا با ديد و بصيرت کامل از دولت نهم بيرون آمدم.

کاظمي اظهار داشت: متاسفانه شرايط فعلي که در کشور به وجود آمده است ناشي از عدم صادقانه برخورد کردن مسئولين با مردم است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: احزاب ، کاندیدا ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار