هر چند سومین دیدار تیم های میامی هیت و شیکاگو بولز به اندازه بازی دوم با اخراج و خطای تکنیکال همراه نبود اما این بار هم دو تیم بازی فیزیکی و پربرخوردی داشتند که با پیروزی میامی هیت تمام شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ اختلاف امتیاز میامی و بولز در بازی سوم به اندازه دیدار قبلی نبود اما این بار هم قهرمان سال قبل لیگ با نتیجه 104 بر 94 برنده شد و 2 بر یک پیش افتاد.

 کریس بوش با 20 امتیاز، 19 ریباند و چهار پاس گل بهترین بازیکن میامی و جوکیم نواه با 15 امتیاز، 11 ریباند و چهار پاس گل بهترین بازیکن شیکاگو در این بازی بودند.

تیم شیکاگو باز هم لول دنگ و کرک هینریچ را به خاطر مصدومیت در اختیار نداشت و همچنان خبری از دریک رز بعد از مدتها مصدومیت در این فصل نیست. از طرفی نذر محمد هم به خاطر برخورد با لبرون جیمز در کوارتر دوم از بازی اخراج شد تا ترکیب شیکاگو خالی تر از قبل شود.

این اولین بازی بعد از قطع نوار 27 بردی میامی در زمین شیکاگو بود و بازی بار دیگر فیزیکی و پربرخورد پیش رفت.

تاج گیبسون بازیکن شیکاگو که در بازی قبل به خاطر برخورد لفظی با داور اخراج شده بود پیش از دیدار سوم 25 هزار دلار جریمه شد هر چند خود این بازیکن با پذیرش جریمه اش گفت: "انتظار برخورد بدتری را داشتم و خوشحالم که جریمه ام محرومیت از بازی نبود."

در بازی نیمه نهایی کنفرانس غرب هم سن آنتونیو 102 بر 92 گلدن استیت را برد. تونی پارکر فرانسوی با 32 امتیاز، 5 ریباند و 5 پاس گل بهترین بازیکن میدان بود./آق
برچسب ها: میامی ، شیکاگو ، اسپورز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار