نماینده پلدختر و معمولان در مجلس گفت: مراکز آموزش عالی در مقابله با جنگ نرم دشمنان باید پیشتاز باشند.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، دکتر کاییدی در جمع روسای مراکز آموزش عالی شهرستان پلدختر با بیان اینکه طی سالهای اخیر با ایجاد 5 مرکز آموزش عالی در جهت توسعه شهرستان پلدختر قدمهای مطلوبی برداشته شده است،گفت:مراکز علمی و دانشگاهی نباید در مقابله با جنگ نرم دشمنان اسلام و انقلاب پیشقراول و پبشتاز باشند.

وی با بیان این مطلب که تعمیق و توسعه فعالیتهای دینی و مذهبی در دانشجویان از مهمترین مسئولیتها و وظایف مسئولین فرهنگی است تصریح کرد:حضور حداکثری آحاد مردم در عرصههای مختلف فرهنگی و سیاسی به ویژه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا ضروری است.

دکتر کاییدی با مهم خواندن حماسه سیاسی و اقتصادی به اهمیت این نامگذاری توسط مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)اشاره کرد و گفت:تلاش در جهت عملی کردن ابعاد این نامگذاری بر همه ما به ویژه مسئولین فرض و واجب است.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس بر ایجاد وحدت در لایههای جامعه تاکید کرد و گفت: همه ما باید درراستای تحقق آرمانها و اهداف انقلاب اسلامی و رهنمودهای مقام معظم رهبری تلاش کنیم.

دکتر کاییدی با اشاره اینکه تبعیت از مقام معظم رهبری در انجام امور بهویژه فعالیتهای فرهنگی از واجبات است خاطرنشان کرد: سخنان مقام عظمای مرجعیت و ولایت چراغ راه اقشار مختلف جامعه است./ج1

برچسب ها: لرستان ، مجلس ، دانشجو ، حماسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.