مسئول اداره عقیدتی سیاسی سپاه گفت: همه موفقیت‌های انقلاب اسلامی از دیروز تا به امروزمرهون معنویت و اخلاق است.

  

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد حجت‌الاسلام مهدی ادیانی در مراسم سالروز شهادت شهید مطهری و هفته عقیدتی ‌سیاسی در جمع کارکنان تیپ زرهی 21 امام رضا(ع) نیشابور، افزود: استاد مطهری شهید مبارزه با التقاط و رجعت بود.

وی بیان داشت: امتیاز مشارکت حضرت زهرا(س)، امام خمینی(ره) و شهید مطهری این سه شخصیت بزرگ دنیای اسلام این است که وقتی به سیره جهاد آنها نگاه می‌کنیم هم حضرت زهرا(س) پرچمدار مبارزه با رجعت سیاسی و هم امام پرچمدار مبارزه با رجعت و احیای مجدد اسلام و هم شهید مطهری پرچمدار مبارزه و دگراندیشی بود.

مسئول اداره عقیدتی سیاسی سپاه عنوان کرد: سپاه از بدو تولد تا امروز در همه صحنه‌های نبرد سخت، نیمه سخت و نرم کارنامه درخشانی از خودش ارائه داده است.

ادیانی عنوان کرد: رمز پیروزی انقلاب اسلامی معنویت‌گرایی این سازمان است.

وی با اشاره به سخنی از مقام معظم رهبری، خاطرنشان کرد: حصار شما نمایندگی‌ها حصار ایمان است و آن چیز را که شما باید به آن توجه کنید یاد خدا و خشوع در برابر او است.

مسئول اداره عقیدتی سیاسی سپاه ادامه داد: هر چه ارتباط با خدا بیشتر و مستحکم‌تر باشد سپاه از استحکام بیشتری برخوردار است و همین رابطه رزمندگان را در هشت سال دفاع مقدس پیروز کرد.

ادیانی ولایت‌محوری را به‌عنوان یکی از معرف‌های پاسداری دانست و بیان داشت: امروز مصداق حبل‌المتین، ولایت فقیه و حب رهبری حب بر ائمه معصومین(ع) است.

در ابتدای این مراسم نیز حجت‌الاسلام علی‌رضا چهکندی‌نژاد ضمن تبریک این ایام، گفت: تیپ زرهی 21 امام رضا(ع) در راستای اوامر و منویات مقام رهبری از آمادگی رزم بالایی برخوردار است همچنانکه در رزمایش شهدای وحدت که در سال 1390 در منطقه عمومی شهرستان خواف و در سرمای 22 درجه زیر صفر این مهم را با تایید فرمانده کل سپاه و ناظران بر این رزمایش به اثبات رساند. /س

برچسب ها: موفقیت ، انقلاب ، معنویت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.