نمازگزاران جمعه استان چهارمحال و بختیاری، تعرض گروه های تكفیری و تروریستی به مرقد مطهر حجر بن عدی صحابی حضرت پیامبر (ص) را محكوم كردند.

اقشار مختلف مردم استان چهارمحال و بختیاری، پس از اقامه نماز جمعه و نماز عصر با برپایی راهپیمایی اعتراض آمیز، تعرض و هتك حرمت به مرقد حجر بن عدی صحابی حضرت پیامبر (ص) از سوی گروه های تكفیری را محكوم كردند.
نمازگزاران استان چهارمحال و بختیاری، با سردادن شعارهای مرگ بر آمریكا و مرگ بر اسرائیل، خواستار اتحاد مسلمانان برای محكوم كردن رفتار ضد بشری گروه های تكفیری شدند.
همچنین نمازگزاران شهركردی پس از اقامه نماز، از محل مصلای امام خمینی (ره) تا پایانه مسافر بری دانش، راهپیمایی اعتراض آمیزی را برگزار كردند.
در این راهپیمایی، نمازگزاران با سردادن شعارهای مرگ بر آمریكا و مرگ بر اسرائیل،مرگ بر منافق و مرگ بر انگلیس، انزجار خود را از این اقدام كه تجاوزی آشكار به مقدسات اسلامی است نشان دادند.

نماینده ولی فقیه در استان چهار محال و بختیاری و امام جمعه شهركرد، بر ضرورت اتحاد جهان اسلام تاكید كرد و گفت: این حركت های ضد بشری و ضد اسلامی گروه های تكفیری نباید از سوی مسلمانان بدون پاسخ بماند.

حجت الاسلام محمد علی نكونام افزود: حكومتهای اسلامی، علمای بزرگ مسلمان و امامان جمعه و جماعات، مقابل این موج كینه توز و خطرناك گروه های تكفیری، خواهند ایستاد.

در این حركت اعتراضی،اقشار مختلف مردم استان چهارمحال و بختیاری با برافراشتن نوشته ها و دست نوشته های به گروه های تكفیری در تعرض به مرقد حجر بن عدی صحابی حضرت پیامبر (ص) اعتراض كردند.

این راهپیمایی در شهرستان های بروجن، لردگان، اردل، فارسان، كوهرنگ، كیار، بن و سامان نیز برگزار شد و راهپیمایان در پایان با صدور قطعنامه ای، خواستار برخورد جهان اسلام با گروه های تكفیری شدند./س

برچسب ها: نمازگزار ، تغرض ، صحابی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.