شهردار تهران با اشاره به اينکه من مرد پروژه‌هاي نيمه تمام نيستم، گفت: هيچ پروژه‌اي را در شهر تهران بي‌پايان نخواهم گذاشت و بايد به اين موضوع نيز تاکيد کنم که جريان انحرافي در شهرداري تهران وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران "محمدباقر قاليباف" شهردار تهران و کانديداي احتمالي يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري و شهردار تهران در نشست خبري که در ستاد انتخابات وزارت کشور برگزار شد، در پاسخ به سوال خبرنگاري مبني براينکه شما خلبان هستيد، سردار هستيد، شهردار هستيد آيا مي‌خواهيد رئيس‌جمهور هم شويد؟ گفت: بنده خدمتگذار مردم هستم و دوست دارم به نام خدمتگذار در صحنه نظام جمهوري اسلامي ايران باقي بمانم و در راستاي حل مشکلات مردم به خصوص محرومين و جوانان گام بردارم.

وي درباره موضع خود در قبال پرونده هسته‌اي ايران افزود: اميدوارم به لطف خدا و فضل الهي بتوانيم با سرعت بهتري پرونده هسته‌اي را به پيش ببريم.

وي تصريح کرد: بدون شک رئيس‌دولت تمام وظايف را در وزارت خارجه نيز برعهده دارد لذا درباره پرونده هسته‌اي بايد در چارچوب منافع ملي وارد عمل شد.

قاليباف اظهار داشت: به فضل الهي و با تلاش مجاهدانه همکاران خود برنامه مدوني را در 24 ساعت براي پيشرفت کشور تدوين کرده‌ايم که اميدواريم بتوانيم به خوبي آن را به مرحله اجرا دربياوريم.

شهردارتهران درباره تمکين خود از نظر شوراي نگهبان نسبت به تاييد صلاحيت‌ها تصريح کرد: قانون اساسي ايران ميثاق تمام ملت ايران است و بايد آن را اجرايي کرد لذا براساس همين قانون شوراي نگهبان به عنوان ناظر انتخابات و تاييد کننده صلاحيت نامزدهاي انتخابات عنوان شده است لذا به طور حتم بنده از نظر شوراي نگهبان درباره تاييد صلاحيت‌ها تمکين خواهم کرد.

قاليباف اظهار داشت: بايد بيان کنم از روز اول در اجراي قانون اساسي تمام همت و سعي خود را به کار خواهم بست و در اين موضوع دقت نظر خواهم داشت.

وي با اشاره به اين که برخي از افراد متاسفانه حقوق ملت و برخي از مسئولين را ناديده مي‌گيرند، خاطر نشان کرد: بخش حقوق ملت در قانون اساسي  يکي از مهمترين مولفه‌هايي است که از سوي بنده مورد توجه جدي است.

وي افزود: به عنوان يک مسئول تلاش خواهم کرد اگر مسئوليتي پيدا کنم با همراهي لازم با قوه قضاييه و به دور از تنش در راستاي برخورد با متجاوزان وارد عمل شوم.

قاليباف با اشاره به اينکه من مرد پروژه‌هاي نيمه تمام نيستم، اظهار داشت: هيچ پروژه‌اي را در شهر تهران بي‌پايان نخواهم گذاشت و بايد به اين موضوع نيز تاکيد کنم که جريان انحرافي در شهرداري تهران وجود ندارد.

قاليباف خاطر نشان کرد: در تلاش هستيم در راستاي حل دغدغه‌هاي جوانان به خصوص مسئله ازدواج و اشتغال وارد عمل شويم.

انتهاي پيام/

برچسب ها: احزاب ، کاندیدا ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار