نمازگران مشهدی در راهپیمایی امروز، هتک حرمت به مرقد صحابه پیامبر(ص) را محکوم کردند و خواستار شکستن سکوت مجامع بین‌المللی نسبت به این اقدام شرم‌آور شدند.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، نمازگزاران مشهدی ظهر امروز پس از اقامه نماز جمعه همراه با دیگر هموطنان ایران اسلامی و مردم خراسان‌رضوی در محکومیت هتک حرمت به مرقد صحابه پیامبر اسلام(ص) راهپیمایی کردند.

نمازگزاران مشهدی بعد از شرکت در نماز جمعه در جوار بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) با برگزاری راهپیمایی باشکوه، اهانت به مقدسات و نبش قبر حجر بن عدی از صحابه پیامبر اسلام(ص) را محکوم کردند.

نمازگزاران مشهدی با در دست داشتن پلاکارد و با سردادن شعارهای "ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند"، "ما همه سرباز توایم خامنه‌ای گوش به فرمان توایم خامنه‌ای"،‌ "وهابی ‌بی‌ایمان تاسیس کند طغیان"، "ما صدها هزار حجر‌بن عدی داریم"؛ انزجار خود را از اهانت وهابیت و دشمنان به مقدسات اسلامی ابراز کردند.

در این راهپیمایی باشکوه که از حرم مطهر رضوی آغاز و تا خیابان خسروی ادامه داشت، تجمع‌کنندگان بیانیه‌ای در محکومیت هتک حرمت به بارگاه صحابه پیامبر(ص) حجربن عدی صادر کردند.

در این بیانیه آمده است: با فرایض جبهه مقاومت و بیداری اسلامی و با توکل به خدا و توسل به حبل‌الله و تاسیس و خنثی‌سازی به موقع توطئه دشمن بار دیگر ضربه محکمی را به نظام سلطه وارد آوردیم و دستاوردهای دینی خود را به جهانیان عرضه نمودیم که این سبب شد دست‌های ناپاک و خونین دشمنان یعنی صفاپاکان و خوارج و نهروان زمانه رو شود و بار دیگر حجربن عدی به جرم حقانیت به شهادت رسد.

در این بیانیه آمده است: جبهه‌ مقاومت ضمن هرگونه اقدام تفرقه‌افکنانه در بین صفوف مسلمانان این اقدام را خنثی نموده و ضمن ابراز تنفر از دشمنان اسلام از پیوند نامیمون صهیونیست و وهابیت و تعدی و تجاوز به بزرگان دینی و هتک حرمت به آنان ابراز برائت و بیزاری می‌نماید و از فتنه‌گری آمریکا و انگلیس و اهانت به پیکر صحابه پیامبر(ص) حجربن عدی و آتش کشیدن آرامگاه جعفر طیار را محکوم می‌کند.

این بیانیه می‌افزاید: امت اسلامی اهانت بی‌شرمانه به برشی از یک توطئه‌ای از پیش طرح شده از سوی صهیونیست جهانی و سناریوی شیطانی‌اش و همچنین جریحه‌دار کردن قلوب مسلمانان را به شدت محکوم می‌کند. ملت بزرگ ایران ضمن حمایت همه‌جانبه از سوریه و لبنان و جبهه بزرگ اسلامی از مجامع بین‌المللی و به‌ویژه شورای امنیت می‌خواهد با شکستن سکوت سرد و کنار گذاشتن استراتژی یک بام و دو هوایی خود نسبت به حفاظت از گنجینه دینی وجدان و غیرت به خرج دهند.

در ادامه بیانیه آمده است: امت اسلامی خواستار حفظ وحدت جامعه رسول‌الله است و از عموم بزرگان و علما و نخبگان سیاسی می‌خواهد با حفظ وحدت و انسجام اسلامی حول شعار توحیدی لا اله الا الله و محمدرسول‌الله از طریق افزایش بصیرت و ضمن خنثی‌سازی پلید دشمن با یکدیگر همراه باشند.

در این بیانیه از عموم مردم خواسته شد بار دیگر با حضور در صحنه انتخابات و حماسه‌آفرینی و انتخاب ریاست جمهوری اصلح و مکتبی و همچنین ولایت‌مدار بار دیگر وظیفه انقلابی خود را انجام دهد و جبهه استکبار را با حیرت روبه‌رو سازند.

 

برچسب ها: مرقد ، صحابه ، پیامبر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.