معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی وزارت صمت روند اجرای امورات و وظایف اداری را در سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی مطلوب ارزیابی کرد.

حمید اشتری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه با بیان اینکه رضایت مندی مدیریت از کارکنان این سازمان چشمگیر بوده است اظهار داشت: روابط حاکم بین کارکنان موثر، شفاف، دوستانه،سازنده و در راستای دستیابی به اهداف استراتژیک سازمان بود.

وی با تاکید بر ارتقا معیشت و دریافتی کارکنان سازمان تصریح کرد: به استناد بند 10 ماده 68 قانون خدمات کشوری در تلاش برای دریافت فوق العاده خاصی از هیات دولت هستیم.

وی اظهار امیدواری کرد: با پیگیری های صورت گرفته امسال طرح مصوب از هیات دولت اخذ شود.

اشتری در خصوص ادغام دو وزارتخانه بازرگانی و صنایع ومعادن نیز گفت: با ادغام وزارتخانه های « بازرگانی» و « صنایع معادن » مدیریت واحدی بر زنجیره تولید تا صادرات حاکم شده است.

معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی وزارت صمت ادامه داد: مدیریت یکپارچه حاکم بر زنجیره تولید و صادرات با تشکیل سازمان صنعت، معدن و تجارت باعث شکوفایی هرچه بیشتر بخش تولید و صادرات شده است.

وی با اشاره به اینکه ادغام دو وزارتخانه قطعاً ثمرات خوبی را از حوزه تولید تا مصرف در برداشته است اضافه کرد: در راستای هماهنگی های صورت گرفته بین سه بخش صنعت، معدن و تجارت بعد از ادغام تولید، توزیع و خدمات در رابطه با اصناف به نحو مطلوبی انجام شده است./س

برچسب ها: معدن ، تجارت ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.