وزیر رفاه دولت نهم گفت: به صورت مستقل وارد انتخابات شده‌ام و فکر می‌کنم به یک تحول در مدیریت کشور نیاز داریم.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، مستقر در وزارت کشور، "پرویز کاظمی وزیر رفاه دولت نهم" در جمع خبرنگاران و در حاشیه ثبت‌نامش در یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار داشت: بنده فکر می‌کنم که ما به تحولی در مدیریت کشور نیاز داریم که باید در ابعاد مختلف صورت بگیرد.

وی ادامه داد: امکانات و منابع فراوانی در کشور داریم که متأسفانه از آنان به خوبی استفاده نکرده‌ایم و جوانان ما برای تحصیل به کشورهای خارجی می‌روند.

کاظمی به مشکلات معیشتی مردم اشاره کرد و ادامه داد: معتقدم می‌توانیم از ابزارهای علم مدیریت به خوبی استفاده کنیم و معیشت مردم را بهبود ببخشیم.

کاظمی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه نحوه ورود‌تان به انتخابات به چه صورتی است اظهار داشت: بنده مستقل هستم و شعارم نیز بهره‌گیری از آرامش و تلاش در زمینه‌های مختلف است.

وی در پاسخ به اینکه آیا به نفع شخص خاصی کنار می‌روید یا خیر؟ اظهار داشت: در حال حاضر قصد بنده حضور در انتخابات است و اگر میل مردم به فرد خاصی باشد همه باید به فکر آباد کردن کشور باشیم.

وزیر رفاه دولت نهم در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا از احمدی‌ن‍ژاد در کابینه‌تان استفاده می‌کنید یا خیر؟ گفت: مطلقا احمدی‌نژاد در کابینه من جایگاهی ندارد.

وی در پاسخ به سوالی که اگر شورای نگهبان شما را تأیید صلاحیت نکند واکنشتان چه خواهد بود اظهار داشت: می‌پذیرم.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار