مازندران /

راهپیمایی مردم مازندران در اعتراض به هتک حرمت به صحابه پیامبر

مردم مازندران همگام با مردم سراسر کشور، پس از اقامه نماز جمعه در اعتراض به هتک حرمت مقدسات اسلامی و نبش قبر "حجر بن عدی" از صحابی پیامبر(ص) و توهین به مقدسات اسلام، راهپیمایی کردند.

به گزارش خبر نگار باشگاه خبرنگاران مازندران ، در این راهپیمایی که در اعتراض نسبت به اهانت بی‌شرمانه و هتک حرمت به ساحت مقدس "حجر بن عدی" از صحابی پیامبر اکرم(ص) و همچنین تجاوز رژیم صهیونیستی شکل گرفت، اقشار مردم اعم از پیر و جوان، مرد و زن، نیروهای نظامی و انتظامی، بسیجیان، کسبه و بازاریان با مشت‌های گره کرده حضور پیدا کردند.

امام جمعه نکا در این راهپیمایی گفت: هتک حرمت به مرقد شریف حجر بن عدی، نشانه به بن بست رسیدن دشمنان در رابطه با اسلام است.

حجت‌الاسلام محمدباقر محمدی لایینی گفت: این اقدام خبیث و پلید دشمنان اسلام، نباید با سکوت مسلمانان همراه باشد چرا که سکوت در این قضیه همراهی با وهابیت، سلفی‌ها و صهیونیسم است.

وی گفت: هیچ دینی اهانت به مقدسات را جایز نمی‌داند و تخریب مقبره حجر بن عدی توهین به ادیان الهی است

مردم نکا به نشان اعتراض و با سر دادن شعارهای " مرگ بر صهیونیست"، " مرگ بر ضد ولایت فقیه "، " حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست" انزجار خود از این عمل شیطانی و حمایت خود را از ولایت فقیه اعلام کردند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.