امام جمعه موقت گچساران گفت: اخلاق اسلامی و بصیرت مهمترین ویژگی های کاندیدای اصلح در یازدهین دوره انتخابات ریاست جمهوری،شوراهای اسلامی در 24 خرداد ماه است.

 
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج، حجت الاسلام ˈپرویز خواجه زاده ˈدر خطبه های نماز جمعه این هفته گچساران افزود: ساده زیستی، دلسوزی، مدیریت کارآمد و اثرگذار و داشتن پشتکار کافی برای اجرای عدالت از مهمترین ویژگی های کارگزاران حکومت اسلامی در تمام رده های مملکتی است.
وی داشتن یصیرت و آگاهی از اصول اجتماعی و اسلامی ، ولایت پذیری و شجاعت برای حمایت از حق را از دیگر ویژگی های کاندیدای اصلح خواند.
امام جمعه موقت گچساران عنوان کرد: حضور آگاهانه و با بصیرت اقشار مختلف مردم در انتخابات ناامیدی دشمنان نظام جهوری اسلامی ایران را در پی خواهد داشت.
حجت لاسلام خواجه زاده اظهارکرد: رسانه های غربی تلاش های گسترده ای را برای کم رنگ کردن حضور مردم آغاز کرده اند که به امید خداوند متعال و با هوشیاری مردم ولایتمدار ایران اسلامی تمام این تلاش ها بی اثر است.
وی در بخش دیگری از سخنانش حرمت شکنی افراطیون وهابی به مقدسات اسلامی را محکوم کرد و خواستار همبستگی امت های اسلامی در سراسر جهان در برابر دشمنان اسلام شد./س

برچسب ها: کاندید ، اصلح ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.