با انصراف تیم بسکتبال ساجس لبنان، هفت تیم باقیمانده ی بازیهای غرب آسیا در یک گروه قرار گرفته و به صورت دوره ای مسابقه می دهند. تیمهای ایرانی ماهان و پتروشیمی دوشنبه 23 اردیبهشت با هم روبرو می شوند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ جسه هماهنگی مسابقات بسکتبال غرب آسیا در ساعات پایانی جمعه با کم شدن یکی دیگر از تیم های شرکت کننده در مسابقات انجام شد و تیم های پتروشیمی، ماهان، دانشگاه اردن، الجیش سوریه، شامویل لبنان،‌الکرخ و دهوک عراق در یک گروه قرار گرفته و چهار تیم اول مسابقات راهی جام باشگاههای آسیا می شوند. در کشورهایی با دو نماینده در این بازیها، سهمیه جام باشگاهها به تیمی تعلق می گیرد که در جدول رده بندی در جایگاه بالاتری قرار گرفته باشد.

در روز ابتدایی بازیها تیم ماهان در مقابل شامویل نماینده لبنان قرار می گیرد و بازی تیمهای ایرانی پتروشیمی و ماهان هم روز دوشنبه 23 اردیبهشت برگزار می شود.

از اردوی تیمهای ایرانی حاضر در عراق خبر می رسد میزبانی بازیها چندان مطلوب نبوده و هنوز آیین نامه اجرایی و فنی بازیها هم به تیمها ابلاغ نشده است. تیمهای ایرانی به خاطر چندین بار تغییر زمانبندی پایان بازیها با مشکل بلیت بازگشت روبرو شده اند.

تیم ها تا روز جمعه هم موفق به تمرین در سالن اصلی به بهانه رنگ آمیزی سالن نشدند.

در هتل و محل تمرین تیمها سالن بدنسازی وجود نداشته و هزینه بالایی را به شرکت کنندگان تحمیل کرده است. ضمن اینکه هتل محل اقامت تیم ها هم به اندازه کافی اتاق نداشته و حتی پیشنهاد فرستادن نیمی از اعضای تیم به هتلی دیگر داده شد.

مشکلات حمل و نقل بازیکنان بلندقامت با یک دستگاه مینی بوس کوچک، تاخیر در اختیار قرار دادن آب آشامیدنی به تیمها در سالن یا هتل، ندادن توپ تمرینی به تیمها نیز از دیگر مشکلات میزبانی در روزهای نخست بود.

در حاشیه تمرینات هم ماهانی ها روز تولد صمد نیکخواه و جابر روزبهانی را در هتل محل اقامت تیم جشن گرفتند./آق
برچسب ها: دهوک ، ماهان ، پتروشیمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار