وزير کشور در جمع خبرنگاران:

مهلت ثبت‌نام‌ها تمديد نمي‌شود/ شوراي نگهبان بايد در مدت 5 روز تاييد صلاحيت‌ها را اعلام کند

وزير کشور ضمن بازديد از ستاد انتخابات گفت: هر روزه تعداد ثبت نام کنندگان در انتخابات رياست جمهوري به شوراي نگهبان ارسال مي‌شود و اين شورا بايد ظرف مدت 5 روز تاييد صلاحيت‌ها را اعلام کند اما با توجه به تعداد بالاي نامزدها مي‌تواند از 5 روز دوم نيز استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران مستقر در وزارت کشور "مصطفي محمد نجار" وزير کشور در حاشيه بازديد از ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران گفت: خوشبختانه انجام فرآيند ثبت نام از نامزدهاي انتخابات رياست جمهوري به خوبي برگزار مي‌شود لذا جا دارد که از همکاران خود در وزارت کشور از اين بابت تشکر کنم.

وي افزود: از کانديداي محترم تقاضا دارم تا قبل از پايان مهلت ثبت نام در انتخابات کشور حضور پيدا کند زيرا مهلت ثبت نام‌ها تمديد نخواهد شد.

نجار تصريح کرد: تاکنون 336 نفر در مجموع تا به اين لحظه در انتخابات رياست جمهوري ثبت نام کردند که از ميان آن‌ها 8 نفر خانم هستند.

وزير کشور اظهار داشت: در حال حاضر هر روزه تعداد ثبت نام کنندگان در انتخابات رياست جمهوري به شوراي نگهبان ارسال مي‌شود و اين شورا بايد ظرف مدت 5 روز تاييد صلاحيت‌ها را اعلام کند اما با توجه به تعداد بالاي نامزدها مي‌تواند از 5 روز دوم نيز استفاده کنند.

نجار اظهار داشت: آمار بالاي شرکت کنندگان در انتخابات رياست جمهوري نشان از شور و شوق حاکم در کشور پيش از شروع انتخابات است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: احزاب ، کاندیدا ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار