دبير کل جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي گفت:در سال 84 مسئول ستاد هيچ شخص خاصي از جمله "قاليباف" نبودم.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران مستقر در وزارت کشور ؛عليرضا زاکاني دبير کل جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي و نامزد يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري در نشست خبري در ستاد انتخابات وزارت کشور درباره دلايل حضور خود در انتخابات رياست جمهوري گفت:براي توجه و اهتمام به اخلاق اسلامي،گفتمان پيشرفت اسلامي و با نقشه راه مبتني بر ارزش‌ها وارد عرصه انتخابات رياست جمهوري شدم.
وي افزود:ما قائل به تفکر جهادي هستيم و درخواست داريم در فضاي فعلي که اين تفکر کمرنگ شده است دوباره به آن توجه بيشتري شود.


زاکاني اظهار داشت:خدمت صادقانه مهمترين اصلي است که ما به آن در دولت آينده توجه خواهيم کرد.

نامزد يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري افزود:قائل به شايسته‌سالاري هستيم و اعتقاد داريم که وزراي دولت، مردم هستند و بايد امور مربوط به آن‌ها به خوبي انجام دهند.

دبير کل جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي اظهار داشت:تلاش خواهيم کرد به همه بخش‌هاي کشور به خصوص ايجاد ثروت در کنار توزيع مناسب توجه ويژه‌اي داشته باشيم؛لذا به طور حتم از نظر ما دولت آينده دولتي است که معتقد به ارزش‌هاست.

زاکاني با بيان اين که ما فقرزدايي را در دولت آينده در دستور کار قرار خواهيم داد،افزود:دولت آينده بايد با اتخاذ يک تدبير ويژه راه جدي را براي مبارزه با نظام سلطه و فساد در کشور آغاز کند.

زاکاني با بيان اين که ما در سياست خارجي به سياست پيشرو اعتقاد داريم گفت:برقراري يک تعامل عزتمدارانه و در راستاي منافع ملي از مهمترين مطالباتي است که در حوزه بحث سياست خارجي در دولت آينده به آن توجه مي‌شود.

نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي درباره توجه به نقش ايرانيان خارج از کشور گفت:اين قشر از هموطنانمان سرمايه‌هاي گران قدري هستندي که بايد زمينه براي حضور آن‌ها در عرصه انتخابات فعال شود.

وي خاطر نشان کرد:مسيري که من دنبال مي‌کنم ارائه انديشه خدمتگزاري بي‌منت است.

زاکاني اظهار داشت: بنده در انتخابات سال 84 مسئول ستاد شخص خاصي نبودم و تنها مسئول ستاد جرياني بودم که در آن‌ها آقاي احمدي‌نژاد، قاليباف،‌توکلي و رضايي حضور داشتند. 

زاکاني تصريح کرد: پرچم ايران نماد ملت ماست و اعتقاد دارم بايد براي پيشرفت و اعتلاي کشور به عنوان يک عنصر انقلابي وارد عمل شويم.

وي افزود: اگر توفيق رياست جمهوري داشته باشم تمام امکانات کشور را به کار مي‌گيرم و درگير تنش‌ها نخواهم شد و اساس حرکت خود را در جهت حل مشکلات مردم به کار خواهم بست.

وي خاطر نشان کرد:مهار تورم،‌تثبيت قيمت‌ها و واقعي کردن آن‌ها از مهمترين سياست‌هاي اقتصادي است که در دولت يازدهم به آن‌ها توجه مي‌کنم.

زاکاني خاطر نشان کرد:توجه به مقوله توليد که سبب ايجاد اشتغال مي‌شود از اولويت‌هاي کاري است که بايد در دولت يازدهم به آن توجه شود و به طور حتم از سوي ما در دستور کار قرار مي‌گيرد.

/انتهاي پيام
برچسب ها: احزاب ، کاندیدا ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار