عليرضا استكي گفت: در مسابقات انتخابي به 30 تا 40 درصد آمادگي رسيديم و قصد داريم تلفيقي از جوانان و بزرگسالان را راهي مسابقات آسيايي كنيم.

عليرضا استكي در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: سطح مسابقات انتخابي تيم ملي بسيار خوب بود و 83 بوكسور از سراسر كشور در اين رقابت ها حضور داشتند كه چكيده اي از بوكسوران آماده و خوب كشور بودند.

وي تأكيد داشت: يكي از اتفاقات مهم كه در اين مسابقات به چشم آمد اين بود كه مشخص شد بوكسوري كه در اردو تمرين مي كند فاصله زيادي با كسي كه خودش تمرين كرده دارد.

وي ادامه داد: بوكسوران جوان عملكرد بسيار خوبي داشتند و به گونه اي كار كردند كه بزرگسالان در بسياري از موارد مغلوب آن ها مي شدند.

وي ادامه داد: بوكسوران مديون تيم ملي و فدراسيون هستند كه شرايط را براي اردوي آن ها آماده كرده اند، در مسابقات دو پديده ديدم كه يكي بوكسور وزن 52 كيلوگرم و ديگري حسيني بود كه با وجود اينكه به اردو دعوت نشد اما معتقدم طي همين چند روز بايد مقدمات شركتش در تيم ملي را مهيا كنيم.

وي بيان داشت:‌ از مبارزات جذاب اين مسابقات مي توان به رقابت سجاد محرابي و مبين گهرازه، مرادخاني و سينا قلعه بندي، طلوتي و هومن كرمي اشاره كرد.

** طلوتي به فدراسيون احترام گذاشت

وي در خصوص بوكسوران غايب در رقابت هاي انتخابي تيم ملي بيان داشت: روزبهاني كه بحثي جدا دارد و لژيونري است كه در فينال ليگ نيمه حرفه اي حضور دارد، علي مظاهري نيز به حرمت پنج مدال آسيايي و دو المپيكي كه تجربه شركت در آن را داشت و همچنين گواهي پزشكي به صلاحديد كادر فني به اردوي تيم ملي دعوت شد.

وي افزود: در مورد امين قاسمي پور بايد اگرچه وي بوكسوري است كه زحمت بسيار زيادي كشيده است ولي بايد به قوانين و نظم فدراسيون احترام بگذارد.

وي تأكيد كرد: در تمام دنيا تمام قهرمانان در مسابقات انتخابي شركت مي كنند ولي اگر وي به علت مصدوميت در مسابقات غيبت داشته است و گواهي مستندي نيز داشته باشد، جاي بحث دارد و بايد در اين خصوص با مسئولان فدراسيون صحبت كنيم.

استكي در خصوص اردوي تيم ملي بيان كرد: هميشه يكسال در اردو بوديم و چند اردوي برون مرزي داشتيم ولي حالا فقط 40 روز فرصت داريم تا مشت زنان را براي مسابقات آسيايي آماده كنيم.

وي تصريح كرد: قصد داريم تلفيقي از جوانان و بزرگسالان را به اين مسابقات اعزام كنيم و بايد بوكسوران خودشان را با اين شرايط وفق بدهند.

وي در پايان خاطرنشان كرد: كريمي سرمربي تيم ملي است و قصد داريم در آينده بعد از مسابقات قهرماني آسيا اكبر احدي را هم به كادر فني بزرگسالان دعوت كنيم./آق
برچسب ها: بوکس ، طلوتی ، قاسمی پور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار