توطئه‌گري‌هاي انديشکده‌هاي آمريکايي براي انتخابات ايران آغاز شد:

عناصر ضد انقلاب در "وودرو ويلسون" / چه کساني در سمينار ضد ايراني سخنراني مي‌کنند؟ + تصاوير

دولت آمريکا در آستانه انتخابات دور يازدهم رياست جمهوري و در راستاي پيشبرد اهداف "جنگ نرم" عليه ايران در صدد است با همکاري مرکز وودرو ويلسون سميناري را برگزار کند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران،  اين سيمنار قرار است در روز 23 مه (دوم خردادماه) تنها سه هفته پيش از برگزاري انتخابات در ايران در مرکز "وودرو ويلسون" برگزار شود.

اين مرکز وابسته به بنياد "جورج سوروس" است که مجري اصلي کودتاهاي مخملي در کشورهاي مختلف بوده است و در جريان فتنه 88 نيز نقش مهمي را در ياري رساني به فتنه گران و مزدوران خارج از کشور ايفا نمود.


از جمله شرکت کنندگان در اين سمينار مي‌توان به "هاله اسفندياري" اشاره کرد. وي چندين سال است که در اين موسسه مطالعاتي تحت عنوان "پژوهشگر" مشغول به کار بوده و به منظور جاسوسي براي آمريکايي‌ها به ايران نيز سفر کرده است. وي پس از دستگيري در جريان بازجويي‌هايش شخصا به تلاش در جهت براندازي اعتراف کرد.


"علي واعظ" نيز از ديگر سخنرانان اين سمينار است. وي تحت عنوان پژوهشگر مسايل هسته‌اي و عضو گروه موسوم به "بحران" در شبکه‌هاي ضد انقلاب فارسي زبان از جمله "صداي آمريکا" و "بي بي سي" حضور مي‌يابد و اظهاراتي ضد ايراني را بخصوص در مورد برنامه صلح آميز هسته‌اي ايران ايراد مي‌کند. 


از ديگر سخنرانان اين سمينار "ميئر جاودانفر" پژوهشگر صهيونيست است که در دانشگاه "هرتزليا" رژيم صهيونيستي به تدريس علوم سياسي مي‌پردازد و با نهادهاي امنيتي و اطلاعاتي رژيم صهيونيستي در ارتباط است. وي اخيرا تحرکات زيادي داشته و در سمينارهاي مختلف ضد ايراني شرکت کرده است. جاودانفر مقالات ضد ايراني بسياري را نيز در نشريات مختلف غربي و صهيونيستي منتشر کرده است. 


سخنران پاياني اين سمينار نيز "باربارا اسلاوين" پژوهشگر آمريکايي خواهد بود که بعنوان همکار مطالعاتي در انديشکده "شوراي آتلانتيک" فعاليت مي‌کند و در پايگاه تحليلي "المانيتور" نيز مقالاتي را در مورد ايران به نگارش درآورده است. 




برچسب ها: ایران ، انتخابات ، سمینار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار