«حماسه حضور» عنوان ويژه برنامه يازدهمين انتخابات رياست جمهوري و انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا است كه از شبكه راديويي آفتاب استان مركزي پخش مي شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي؛ اين برنامه با هدف آشنايي بيشتر با مقررات و قوانين و مسائل مرتبط با انتخابات، با بهره گيري از استادان و كارشناسان مجرب سياسي و اجتماعي و بخش هاي متنوع ديگر تلاش مي كند ضمن ترغيب و جلب مشاركت همگاني و همراهي هر چه بيشتر مردم استان در انتخابات رياست جمهوري و شوراهاي اسلامي، به شيوه هاي اجرايي و اهداف كلي انتخابات و همفكري و مشورت در انتخاب كانديداي اصلح  اين دوره از انتخابات بپردازد.
ويژه برنامه «حماسه حضور» شامل بخش هاي مختلفي از جمله: گفتار، گزارش هاي مردمي از سراسر استان، پخش موسيقي هاي ملي، حماسي و انقلابي، گفتگو با دست اندركاران اجرايي انتخابات و بهره گيري از بيانات امام (ره) و رهبري در خصوص موضوع انتخابات است. 
اين برنامه با اجراي حميد رضا يعقوبي، نويسندگي فائزه اميني و گزارش هاي اعظم بهمني يك شنبه ها و سه شنبه هاي هر هفته ساعت 11 به مدت 30 دقيقه از شبكه راديو يي آفتاب پخش مي شود./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار