نایب رئيس بانوان گفت: کشورمان مصر برگزاري رقابتهاي غرب آسياست و پيگير اين مسئله است و اردوهاي تيم ملي هندبال نوجوانان با جديت دنبال مي‌شود.

ميترا نوري نایب رئيس بانوان فدراسيون هندبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: قرار بود که رقابتهاي هندبال بانوان غرب آسيا در پاييز 92 براي اولين بار برگزار شود که به دليل عدم استقبال فعلا لغو شده است ولي ما مشتاقانه پيگير اين موضوع هستيم تا در زمان مقرر برگزار شود.

وي تصريح کرد: هم اکنون کشورهاي کره جنوبي که در المپيک نيز حضور داشته است و به مسابقات جهاني نيز اعزام شده است در آسيا مطرح است و ژاپن و چين نيز جزء تيم‌هاي خوب اين قاره کهن هستند و در غرب آسيا نيز قزاقستان خيلي حرفه‌اي است و ما براي اينکه هندبال در اين قاره توسعه يابد مصر اين کار هستيم.

نوري در ادمه گفت: سومين اردوي آماده‌سازي تيم ملي نوجوانان تا 20 ارديبهشت ادامه خواهد يافت.

وي عنوان کرد: با توجه به اينکه اعضاء اردونشينان محصل هستند براي همين اردوها را آخر هفته انجام مي‌دهيم و 20 روزي نيز به خاطر امتحانات تعطيل خواهد بود و بعد از آن تعداد روزها افزايش مي‌دهيم تا سطح کيفي اين اردوها را بالا ببريم و با قدرت بالا به اين مسابقات اعزام شويم.

نوري تاکيد کرد: اسانيا پانيچ سرمربي صربستاني تيم ملي به همراه 4 دستيار ايراني اين اردوها را رهبري‌ مي‌کنند.

وي گفت: پانيچ تا کنون به 3 سفر استاني قزوين، بوشهر و يزد رفته است و در کلاسهاي مربيگري حضور داشته است و به آموزش مربيان مي‌پردازند و اين سفرها ادامه خواهد يافت. اين مربي خارجي در خرداد سال جاري با فدراسيون قرار داد دارد اميدوارم مسئولين امر وي را مدتي نگه دارند و از تجربيات وي بيشتر استفاده کنند.

وي اضافه کرد: ملي پوشان خود را براي بازيهاي آسيايي ناجينگ چين آماده مي‌کنند که 25 مرداد در اين کشور انجام خواهد شد و ايران براي نخستين بار در اين رقابتها حضور پيدا مي‌کند.

نوري گفت: از هم اکنون نمي‌توان گفت تيم چه نتايجي را مي‌گيرد بايد قرعه کشي شود و اينکه تيم‌ها با چه حريفاني رو به رو خواهند شد.

وي ياد آور شد: هندبال بانوان در کشورمان روند رو به جلويي را طي مي‌کند و همانطور که مي‌دانيد اين ورزش کشورمان در آسيا سرآمد است و با يک برنامه‌ريزي طولاني مدت وسرمايه گذاري خوب مي‌توان هندباليستهاي مطرحي را به جامعه معرفي نمود.

نوري در پايان خاطر نشان کرد: تمام هم و غم ما در فدراسيون اين است که هندبال بانوان را بيشتر گسترش دهيم و براي رسيدن به اين هدف از هيچ کاري دريغ نخواهيم کرد و با تمام توان ادامه خواهيم داد./زر
برچسب ها: هندبال ، استقبال ، اردو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار