ورزشکار ملی پوش زنجانی اولین مدال برنز آسیایی پاورلیفتینگ را برای استان زنجان کسب کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ،اولین مدال برنز آسیایی پارولیفتینگ جامعه ورزشی استان زنجان توسط امیر مصطفوی کسب شد.

ورزشکار ملی پوش زنجانی گفت: مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی آسیای 2013 به میزبانی شهر اهواز و با شرکت 20 تیم از سراسر جهان برگزار شد.

 مصطفوی افزود: مسابقات 11 تا 16 اردیبهشت برگزار شد که من هم به همراه ترکیب تیم ملی کشورمان در رده سنی جوانان و در وزن 59 کیلوگرم شرکت داشتم.

 وي با بیان اینکه سطح مسابقات خوب بود تصریح کرد: در مسابقات کشورهایی همچون ژاپن، چین تایپه، فیلیپین، تایلند، عراق و عمان حضور داشتند که بازیکنان حرفه ای و قدری را به این رقابتها آورده بودند.

این ملی پوش زنجانی با اشاره به اینکه تیم ملی کشورمان در رده های سنی مختلف شرکت کرده بود خاطر نشان کرد: به عنوان اولین ورزشکار زنجانی توانستم در مسابقات آسیایی در وزن 59 کیلوگرم با رکورد 425 یک نشان برنز آسیایی را کسب کنم و این مدال اولین مدالی بود که پس از عضویتم در تیم ملی کسب کردم و همچنین نمیانده چین تایپه و عراق در این وزن با رکوردهای 460 و 435 اول و دوم شدند.

مصطفوی همچنین یادآور شد: مسابقات در رده های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان بود که در مجموع تیمی ایران به مقام قهرمانی دست یافت./س

 

 

 

 

برچسب ها: کسب ، برنز ، پاور لیفتینگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.