همزمان با یازدهمین دوره برگزاری جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) فراخوان نخستین جشنواره سراسری مشاعره و شعرخوانی رضوی منتشر شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت: همزمان با یازدهمین دوره برگزاری جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) فراخوان نخستین جشنواره سراسری مشاعره و شعرخوانی رضوی منتشر شد.

عزیز زاده گرجی افزود: این کانون پس از برگزاری سه دوره موفق جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رضوی در چهارمین سال فعالیت خود در عرصه ترویج معارف رضوی مجری برگزاری نخستین جشنواره سراسری مشاعره و شعرخوانی رضوی شد.

وی تصریح کرد: بر همین اساس فراخوان این جشنواره تهیه و به کانون‌های پرورش فکری کشور، مراکز فرهنگی و هنری و دستگاه‌های فرهنگی ارسال شد تا شاهد حضور گسترده علاقمندان به شعر و مشاعره در عرصه رضوی باشیم.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران گفت : این رخداد فرهنگی همزمان با دهه کرامت در کانون پرورش فکری مازندران برگزار می‌شود و این کانون از همه ظرفیت‌های خود در جهت گسترش فرهنگ رضوی و نیز فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی برای رشد کودکان ونوجوانان استفاده خواهد کرد.

عزیز زاده گرجی افزود : علاقمندان می‌توانند اصل فراخوان نخستین جشنواره سراسری مشاعره و شعرخوانی رضوی را از نشانی kpf-mazandaran.ir و moshaere-razavi.blogfa.com مشاهده و دریافت دارند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.