در مراسمی با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور، مجتمع فرهنگی هنری نور از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به بهره‌برداری رسید.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، برای احداث این مجتمع که از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به کردستان با 800 متر زیربناست، 8 میلیارد و 700 میلیون ریال اعتبار صرف شده است.

مجتمع نور قروه شامل بخش‌های آمفی‌تئاتر، کتابخانه تخصصی حوزه دین، کانون مداحان، دارالقرآن، شوراهای مذهبی کلاس‌های آموزشی و سایت اداری است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کردستان در این مراسم گفت: این مجتمع پنجمین پروژه سازمان تبلیغات اسلامی است که در سه سال اخیر به بهره‌برداری رسیده است.

به گفته حجت‌الاسلام مسعود صفی‌یاری، مجتمع فرهنگی نور کامیاران، مرکز فرهنگ و اندیشه اسلامی سنندج، مرکز فرهنگی نور سنندج و دبیرستان معارف اسلامی دخترانه صدرای بیجار چهار طرح دیگر این نهاد بودند که به بهره‌برداری رسیدند.

وی افزود: پویایی و بالندگی استان کردستان از سال 88 و سفر مقام معظم رهبری به کردستان شتاب چشمگیرتری یافته است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کردستان با اشاره به اینکه در چند روز آینده عملیات ساخت دو پروژه دیگر نیز در قروه آغاز می‌شود، افزود: دبیرستان‌های علوم معارف قرآنی قروه در دو بخش دخترانه و پسرانه دو پروژه‌ای هستند که کار عملیاتی آن با حضور رئیس دارلقرآن الکریم کشور آغاز می‌شود.

حجت‌الاسلام صفی‌یاری یادآوری کرد: تبلیغات اسلامی در کردستان در بخش‌هایی از سازمان، حرف اول را در کشور می‌زند.
برچسب ها: کردستان ، قروه ، مجتمع نور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.