بهترین مصوبه‌های کشور را برای مازندران داشتیم.

معاون اول رئیس جمهور درگفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران با بیان اینکه 160 میلیارد تومان به عنوان حداقل تا هزار میلیارد تومان بودجه برای معادن مازندران درنظر گرفته شدکه از طریق صندوق توسعه ملی پول اختصاص می دهیم،گفت:این اعتبار مختص مازندران است.

رحیمی با اشاره به مصوبه ارتقای مرکز تحقیقات مازندران به مرکز پژوهش‌های زمین‌شناسی دریای خزر،اختصاص 12 میلیارد تومان برای حمایت از این مرکز و حمایت از فرآورده‌های فلورین و مشتقات آن، افزود:‌500 میلیارد تومان هم برای توسعه و تکمیل طرح‌های کشاورزی استان در نظر گرفته شده که بی‌سابقه است و البته حق استان است.

وی با اشاره به افزایش دوران تنفس پرداخت اقساط تسهیلات به تولیدکنندگان ماهیان خاویاری،تصریح کرد:تولیدکنندگان گوشت ماهی خاویار از یک سال به سه سال و تولیدکنندگان خاویار از یک سال به پنج سال،از تنفس در پرداخت تسهیلات بهره‌مند می‌شوند.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اینکه 10 میلیارد تومان برای افزایش حمایت بخش کشاورزی،به صندوق توسعه کشاورزی اختصاص دادیم،گفت:برای نوسازی و تجهیز اراضی شالیزاری و توسعه و تجهیز مرکز مرغ لاین بابلکنار،اعتبار تخصیص دادیم،مرغ بلاین بابلکنار در کشور نظیر ندارد و ما پنجمین کشور تولید کننده مرغ لاین در جهان هستیم.

رحیمی با بیان اینکه برخی از مصوبه‌ها به دلیل نداشتن اعتبار،متوقف بود،افزود: دولت برای این طرح‌ها 140 میلیارد تومان در نظر گرفت./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.