جامعه ورزش و جوانان استان زنجان ضمن عرض تسلیت این فاجعه حزن انگیز به ساحت مقدس حضرت ولیعصر (عج) و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) هم نوا با تمام مسلمانان جهان این اقدام توهین آمیز را محکوم می کند .

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ،تفکر شیطانی وهابیت و بی خردانه آنان یک بار دیگر منجر شد تا در قالب گروهک های منحرف و دست نشانده استکبار به اماکن متبرک و مورد احترام شیعه و سنی هتک حرمت گردد و یکبار دیگر ما را در حزن و اندوه فرو برد.

ربودن پیکر مطهر حجربن عدی و به آتش کشیدن مزار شریف جعفر طیار در درجه اول دل همه ارادتمندان رسول اکرم (ص) و خاندان عصمت را به درد آورد و در مراتب بعدی، شگفتی و تاثیر و تاسف جامعه با شرف بشری را رقم زد.

این مزدوران وهابی باید بدانند که شیعیان، اهل تسنن و انسان‌های آزاده واقعه عظیم عاشورا را درک کرده اند و از اخبار اقدامات شنیع آل ابی سفیان، آل امیه، آل زیاد و آل مروان و تاخت و تاز وحشیانه سواران آنان بر پیکر قدسی و مطهر امام حسین(ع) به یاد دارند و با بصیرت و آگاهی این توطئه های شوم را شناسایی کرده و نقش بر آب می کنند.

جامعه ورزش و جوانان استان زنجان ضمن عرض تسلیت این فاجعه حزن انگیز به ساحت مقدس حضرت ولیعصر (عج) و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) هم نوا با تمام مسلمانان جهان این اقدام توهین آمیز را محکوم می کند و ضمن ابراز انزجار نسبت به ادامه اینگونه فتنه ها و جنایات هشدار داده و برای رفع آنان اعلام آمادگی می کند./س


 

برچسب ها: زنجان ، ورزش ، هتک ، حرمت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.