فرماندار نیر گفت: انتخابات شوراها نماد حماسه سیاسی در كشور است.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ میرفخرالدین زاهد  در جلسه اعضای هیات اجرایی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان نیر افزود: مردم ایران با هدایت گری رهبر انقلاب همواره پشتیبان نظام جمهوری اسلامی بوده و از حاكمیت اسلامی دفاع كرده اند.

وی گفت: برغم توطئه ها و تبلیغات مخالفان نظام مقدس اسلامی در هیچ دنیا حكومتی سراغ نداریم كه به اندازه جمهوری اسلامی ایران به رای مردم بها و ارزش بدهد.

زاهد همچنین افزود: در 34 سال گذشته در كشور ایران به بركت خون شهدا و رهبری ولایت فقیه انتخابات برگزار می شود و در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا را با افتخار و شكوه برگزار خواهیم كرد.

فرماندار نیر گفت: فرماندار ، رئیس ثبت احوال ، رئیس یا نماینده دادگستری و دادستانی به همراه 9 معتمد اعضای اصلی ، هیات اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان نیر را تشكیل می دهند.

زاهد در ادامه افزود: تعیین محل و میزان شعب اخذ رای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و تعداد اعضای هیات اجرایی حاضر در شعب اخذ رای و در مجموع كارهای اجرایی انتخابات از مهم ترین وظایف هیات های اجرایی است/س 

برچسب ها: نیر ، انتخابات ، شوراها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.