مسابقات انتخابي تيم ملي بوکس بزرگسالان کشور پس از 4 روز به پايان رسيد اما در اين ميان عدم شرکت برخي از بوکسوران به علت مسموميت و يا مصدوم شدن عده اي ديگر در حين رقابت ها، بخش جدايي ناپذير بوکس است.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، مسابقات انتخابي تيم ملي بوکس بزرگسالان که به منظور تعيين ملي پوشان اين رشته براي شرکت در اردوي آمادگي مسابقات آسيايي برگزار شد مصدوميت هاي زيادي در پي داشت.
 
مسئولان فدراسيون بوکس اصرار زيادي مبني بر اين قضيه داشتند که همه بوکسوران اعم از ملي پوشان سابق و المپيکي ها مي بايست در اين رقابت ها شرکت کنند.
 
از ميان چهره هاي سرشناسي که در اين رقابت ها شرکت نکردند مي توان به علي مظاهري و امين قاسمي پور اشاره کرد.
 
مظاهري به علت مسموميت و ناراحتي معده، با گواهي پزشکي مسئولان را راضي کرد تا بدون شرکت در رقابت ها به اردوي تيم ملي دعوت شود.
 
امين قاسمي پور نيز به علت مصدوميت از ناحيه دست قادر نبود در رقابت ها شرکت کند. البته وي در محل مسابقات حاضر شد تا به صورت حضوري مسئولان را از علت عدم شرکت در مسابقات باخبر کند.
 
برخي از بوکسوران نيز در حين انجام مسابقات مصدوم شدند. به عنوان مثال مجيد صالح عباسي از ناحيه دست آسيب ديد و يا نمونه بارزتر، رقابت مرحله نيمه نهايي بين جاسم دلاوري و عبدالمجيد سپهوند بود که در پايان راند دوم به دليل شدت آسيب ديدگي هر 2 بوکسور، هيأت داوري مسابقات را قطع کرد.
 
دلاوري از ناحيه چشم و بيني و سپهوند نيز از ناحيه ابرو مصدوم شد.
 
اين 2 بوکسور بدون شرکت در رقابت هاي فينال به اردوي تيم ملي راه يافتند.
 
به هرحال بروز مصدوميت در مسابقات رزمي به ويژه بوکس کاملا طبيعي است. به خصوص اينکه انگيزه ها در رقابتي که تحت عنوان انتخابي تيم ملي از آن ياد مي شود به مراتب بالاتر است.
 
با همه اين اتفاقات، مسابقات انتخابي تيم ملي بوکس بالاخره تمام شد و بوکسوران برتر به اردوي تيم ملي دعوت شدند و بوکسوران در اين مدت اندک تا شروع مسابقات آسيايي بايد حواس خود را جمع کنند تا مصدوم نشوند. چراکه تيم ملي به حضور آنها در اين تورنمنت حساس نيازمند است./زر
برچسب ها: بوکس ، مصدومیت ، مسمومیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار