نماینده انجمن مسلمانان چین همراه با نماینده شرکتی فعال در حوزه آب و برق چین از منطقه آزاد ارس در نشست با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس آمادگی خود را نسبت به همکاری و سرمایه گذاری در ارس اعلام کردند.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، به نقل ازروابط عمومی و بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس "علیجا" نماینده انجمن مسلمانان کشور چین با بیان اینکه حاضریم خط تولید لوله های نفتی با حجم تولید سالانه یکصد هزار تن در ارس را راه اندازی نمائیم گفت: توافقات اولیه مشارکت در این پروژه با طرف ایرانی انجام شده و در صورت حمایت این پروژه را در منطقه آزاد ارس آغاز خواهیم کرد.

همچنین نماینده شرکت آب و برق چین نیز درخواست حمایت و موافقت منطقه آزاد ارس برای سرمایه گذاری در طرح انتقال آب از رودخانه ارس به مزارع را ارائه کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در این نشست گفت: آماده همکاری با هر دو طرح تولید لوله های نفتی و انتقال آب ارس به مزارع هستیم.

صادق نجفی در این دیدار ضمن استقبال از پروژه های مطرح شده، نمایندگان چینی را به حضور در چهارمین همایش بین المللی معرفی فرصت‌ها و توانمندی های سرمایه گذاری و تجاری آذربایجان شرقی که 16 و 17 تیرماه سالجاری در تبریز و منطقه آزاد ارس برگزار می شود دعوت کرد.

در این دیدار جزئیات طرح های مطرح شده از سوی طرفین مورد بررسی و گفتگو قرار گرفت./س

برچسب ها: پروژه ، تولید ، کشاورزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.