شرح برنامه های اختتامیه به زبان مدیران، بدقولی ارشاد در شارژ بن‌کارت‌ اهل قلم و برخورد نامناسب افراد حاضردر ستاد نمایشگاه با خبرنگاران از اتفاقات روز گذشته بود.

به گزارش خبرنگار حوزه ادبيات  باشگاه خبرنگاران حاضر در محل بيست و ششمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران، در حالی هشتمین روز بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار شد که چهره های مختلفی از جمله رامين مهمان‌پرست سخنگوي وزارت امور خارجه و سفير ونزوئلا،حجت‌الاسلام و المسلمین محمدجعفر منتظری، رئيس ديوان عدالت اداري،حميد حامي، مجید اخشابی،مانی رهنماخواننده پاپ ایران،محمود شهریاری، داریوش فرضیایی، یکتا ناصر،بیتا سحرخیز، امیر نوری، علی کاظمی حضور پیدا کردند.
امضا تفاهم نامه همكاري بين نهاد كتابخانه‌هاي عمومي كشور با امور مساجد از اتفاقت روز گذشته بود که اين تفاهم‌نامه شامل 6 ماده و موضوع می باشد:پيوند مسجد و كتابخانه عمومي،بهره گيري از ظرفيت‌هاي بالقوه مسجد براي ترويج فرهنگ مطالعه،پيش بيني كتابخانه عمومي در كنار مساجد در قالب طرح احداث مساجد جديدالاحداث.
بدقولی ارشاد در شارژ بن‌کارت‌ اهل قلم اعتراض نویسندگان کودک را در پی داشت و با وجود اینکه علی شجاعی صائین، مدیرعامل خانه کتاب، وعده عصر شانزدهم اردیبهشت را برای شارژ بن‌کارت‌های اهل قلم را داده بود، اما تا امروز این اتفاق نیفتاده است. همین بدقولی موجب شد تا اعضای انجمن نویسندگان کودک به شارژ نشدن کارت‌های الکترونیک خود واکنش نشان دهند.
همچنین محمد الهیاری و علی اسماعیلی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران از زمان و برنامه های مختلف مراسم اختتامیه در روز شنبه 21 اردیبهشت سال جاری در ساعت 11 صبح گفته و اظهار داشتند كه مراسم اختتامیه و تجلیل از ناشران غرفه‌دار از نظر پوشش و رونمایی‌ از 10 جلد کتاب از برنامه‌های دیگر مراسم اختتامیه نمایشگاه به حساب می‌آید.
و در آخر نیز برخورد نامناسب افراد حاضر در ستاد خبرگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران موجب درگیری لفظی با یکی از خبرنگاران شد. /ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار