اعضای هیئت اجرایی انتخابات در بومهن با برگزاری انتخابات معتمدان این منطقه تعیین شدند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، این مراسم صبح امروز با حضور حبیب‏الله منتظری بخشدار بومهن، اعضای هیئت نظارت بر انتخابات در بخش بومهن، اعضای اداری هیئت اجرایی بخش، نمایندگان دادسرا و دادگاه، نماینده ثبت احوال و 30 نفر از معتمدان بومهنی در سالن کنفرانس بخشداری بومهن برگزار شد.

بخشدار بومهن در این مراسم گفت: برابر جدول زمان‏بندی برگزاری انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری، امروز از 30 نفر از معتمدان بومهنی دعوت به عمل آوردیم تا انتخاب 9 نفر از اعضای اصلی و پنج نفر از اعضای علی‏البدل هیئت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در بخش بومهن را به عهده بگیرند.

منتظری افزود: در این جلسه، نمای کلی از شرح وظایف و اختیارات اعضای هیئت اجرایی انتخابات که برابر قانون، وظیفه تعیین تعداد و محل استقرار شعب رأی‏گیری را بر عهده دارند، ارائه شد.

وی تصریح کرد: طبق برنامه زمان‏بندی شده، از اعضای هیئت اجرایی انتخابات دعوت می‏شود تا در جلساتی موارد مصوب را اعلام کنند و این مصوبه‏ها، سپس به هیئت نظارت بر انتخابات و فرمانداری پردیس ارسال می‏شود.

بخشدار بومهن ادامه داد: جولانگاه حماسه سیاسی، برگزاری انتخاباتی پرشور و با نشاط است که با حضور گسترده مردم غیور، بصیر و ولایت‏مدار کشورمان خلق خواهد شد.

منتظری اضافه کرد: مردم در انتخابات بار دیگر دشمنان انقلاب و نظام را از نقشه‏هایی که در دشمنی با نظام و کشور ما طرح می‏کنند، ناامید کرده و برگ زرینی بر افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اضافه خواهند کرد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.