امام جمعه مشهد نسبت به سازش و عقب نشینی برخی کاندیدا در گفتمان استکبار ستیزی ملت ایران هشدار داد و سه مولفه در گفتمان عدالت را بیان کرد.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، آیت الله سید احمد علم الهدی، امام جمعه مشهد در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد واحد مشهد گفت: گفتمان سیاسی ما ریشه در دین و قرآن دارد.

وی گفتمان عدالت را به سه مولفه تقسیم کرد و افزود: قرار نگرفتن گروه های ثروت در رأس جامعه، موازی بودن مدیریت جامعه در مقام تأمین منافع و معیشت اقتصادی با نگاه به بالا وحرکت به سمت کاهش مشکلات اقشار آسیب پذیر، سه مولفه گفتمان عدالت است.

آیت الله علم الهدی تصریح کرد: در انتخابات شوراها و ریاست جمهوری باید گفتمان عدالت مدنظر قرار بگیرد.

وی با هشدار به برخی کاندیدا، عنوان کرد: حرف هایی که برخی از آقایان برای مشکلات اقتصادی می زنند و اعلام می کنند برای برون رفت از این مشکلات باید تجدید نظر در سیاست های خارجی شود، به این معناست که باید بر گفتمان استکبار سنیزی عقب نشینی کنیم که این موضوع قابل قبول نیست.

امام جمعه مشهد بابیان اینکه اینگونه صحبت ها در راستای منافع ثروتمندان جامعه و گروه های قدرت طلب است، ابراز کرد: برای حل مشکلات قشر مستضعف نیازی نیست در سیاست خارجی تجدید نظر شود و همچنین گفتمان عدالت بر اساس قرآن باید باشد و با این نگاه است که می توان استکبار ستزی را به خوبی ادامه دهیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری با توصیه به دانشجویان برای نتخاب کسانی که به گفتمان عدالت اعتقاد دارند، اظهار کرد: اگر مدیریت شهر بویژه شهر مشهد در دست افرادی باشد که به گفتمان عدالت اعتقادی ندارند ، دیگر نمی توانند به این شهر، شهر دینی مذهبی گفت و شهر مشهد به شهر سیاحتی گردشگری تبدیل می شود.

وی با تأکید بر اینکه ما سیاست دینی را قبول داریم، یادآور شد: مبنای فرمول سیاسی اقتصادی کاندیداها و افراد حاضر باید مستند بر احادایث و قرآن باشد و اگر مدنظر واقع نگیرد به درد جامعه دینی ما نمی خورد.


برچسب ها: امام ، جمعه ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.