خسرو ابراهیمی، سرپرست جدید فدراسیون قایقرانی کشورمان برنامه های فدراسیون را تشریح کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، خسرو ابراهیمی در ابتدا در خصوص بحث تعلیق فدراسیون گفت: بحث تعلیق به معنای معلق بودن است و من امیدواریم با حمایت مسئولان وزارت ورزش و کمیته های المپیک این مشکل هر چه سریعتر برطرف شود چرا که ما نمی خواهیم از بابت این موضوع ورزشکاران دچار لطمه شوند.

وی افزود: تمام فعالیت های وزرات ورزش در این مدت در خصوص قایقرانی قانونی بوده است و ما برای برطرف شدن مشکلات موجود، به حمایت های همه جانبه از سوی 70میلیون ایرانی نیاز داریم تا این معضل را برطرف کنیم . با توجه به اینکه بحث تعلیق حقوقی است به همین دلیل هیچ فردی نمی تواند به تنهایی از پس تعلیق بر بیاید و از طرف دیگر معتقدم تعلیق یک شبه بوجود نیامده که یک شبه برطرف شود.

* حضور در کاپ ها ی جهانی مهم نیست!

وی در خصوص اعزام تیم های ملی کشورمان به کاپ های جهانی اظهار داشت: هدف اصلی ما حضور قدرتمند در رقابت های قهرمانی آسیا است و به همین دلیل کاپ های جهانی اهمیت زیادی برایمان ندارد، البته قرار است کاپ های مجارستان، لهستان و چک برگزار شود و قطعاً در صورتیکه زمان کافی وجود داشت تیم ملی کشورمان حداقل می توانست در رقابتهای لهستان حضور پیدا کند.

سرپرست جدید فدراسیون قایقرانی کشورمان تصریح کرد: البته حضور در این  رقابت ها کمک بزرگی به افزایش روحیه ملی پوشان می کند اما ما باید یک سری مسائل را نیز در نظر داشته باشیم و آن بحث مسافت و هزینه ها است و ما ترجیح می دهیم هزینه ها را تا آنجا که می توانیم کاهش دهیم.
 
ابراهیمی در خصوص بحث اصلاح اساسنامه نیز گفت: من در بخش اصلاح اساسنامه هیچ چیزی به ذهنم نمی رسد اما می بایست در این بخش صحبت ها به صورت رودرو مطرح شود. برای برطرف شدن مشکلات موجود ما جلوی هیچ کس را نگرفته ایم و 70 میلیون ایرانی می بایست دست به دست هم دهند تا این موانع برطرف شود.

وی در خصوص صحبت های انجام شده با رئیس فدراسیون جهانی گفت: پیش از این هیچ نشستی با پرونا رئیس فدراسیون جهانی صورت نگرفته است و صحبت های انجام شده به صورت شفاهی بوده است.
 
*حضور مربی خارجی نیاز به پروسه زمانی دارد
 
سرپرست جدید فدراسیون قایقرانی یادآور شد: ایرج اقلیمی سرمربی تیم ملی آبهای آرام نه استعفا داده است و نه قهر کرده است، پیش از این با برگزاری نشستی با وی صحبت هایی را در خصوص این رشته انجام دادم و قرار شد وی خواسته هایش را به ما اعلام کند.
 
وی گفت: همچنین از بخش جذب مربی خارجی نیز، ما نیاز به پروسه زمانی مناسب داریم تا با بررسی های انجام شده در هیئت رئیسه این موضوع را پیگیری کنیم.
 
ابراهیمی تاکید کرد: در حال حاضر 2 مربی خوب کشورمان قرائت و افشین فرزام هدایت تیم ملی روئینگ کشورمان را بر عهده دارند که پیش از این و در زمان ریاست محمد شروین اسبقیان مسئول فدراسیون با مربی آلمانی وارد مذاکره شده اند. اما تاکنون گزارشی در این خصوص دست من نرسیده است و در صورتیکه بخواهیم این مربی را به خدمت بگیریم می بایست منابع مالی نیز مورد بررسی قرار بگیرد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار