مرکز نشر دانشگاهي هيچ بودجه‌اي را دريافت نمي‌کند و همين دغدغه هزينه‌هاي جاري ما را از رسالت اصلي دور ساخته است.

بهمن حاجي‌‌پور، رئيس مرکز نشر دانشگاهي در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران گفت: مرکز نشر دانشگاهي براي چاپ کتاب، خريد کاغذ، هزينه چاپ هيچ بودجه‌اي را دريافت نکرده است.
 
وي عنوان کرد: حدود دو سال است که رقمي ناچيز و مختصر در اختيار مرکز نشر قرار گرفته و ما اعلام مي‌کنيم مرکز نشر دانشگاهي به عنوان يکي از گنجينه‌هاي مهم دانشگاهي انقلاب اسلامي بايد حمايت شود.
 
 
وي عنوان کرد: از سازمان و معاونت مديريت و برنامه‌ريزي رياست جمهوري و از مقامات اداري و مالي وزارت علوم و تحقيقات و فناوري مرکز نشر زير مجموعه‌اي از آن است خواستاريم با قرار دادن بودجه‌اي، مرکز نشر دانشگاهي را از دغدغه‌ي هزينه‌هاي جاري خلاص ‌کند تا به رسالت اصلي بپردازيم.
 
 
وي خاطر نشان کرد: مرکز نشر دانشگاهي با هدف پاسداشت زبان فارسي به عنوان زبان علمي و حرکت کردن در مرزهاي دانش و رقابت با بخش خصوصي است تا به بازسازي منابع و متون درسي بپردازيم تا در مرزهاي دانش به تحصيلات تکميلي و دکتري برسيم.

وي افزود: خلاصي از دغدغه‌هاي هزينه‌هاي جاري کمک مي‌کند تا با پتانسيل بالا کتابهايي را تقديم به جامعه کنيم تا دانش ايراني را به کل دنيا بشناسانيم.

برچسب ها: نشر ، کتب ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.