معاون اول دولت احمدي نژاد نقاط ضعف و قوت دولت‌هاي نهم و دهم را بيان کرد.

"پرويز داوودي" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، در پاسخ به اينکه آيا علت همراهي‌اش با لنکراني براي ثبت نام در انتخابات رياست جمهوري به معناي حضور وي در کابينه احتمالي لنکراني خواهد بود يا خير گفت: بنده قطعا هر کمکي که لنکراني بخواهد حاضرم در اختيار وي قرار بدهم.

معاون اول دولت نهم در پاسخ به اينکه چرا مدتي است در سکوت رسانه‌اي و خبري به سر مي برد؟ گفت: گرفتاري‌هايم زياد است و کارهاي علمي مختلفي دارم.

وي در پاسخ به اينکه با توجه به فرمايشات مقام معظم رهبري مبني بر اينکه دولت آينده بايد نقاط قوت دولتهاي قبلي را داشته باشد و نقاط ضعف آنان را نداشته باشد، درباره نقاط ضعف و قوت دولت احمدي نژاد گفت: قطعا بايد براي اين مساله به فرمايشات مقام معظم رهبري مراجعه کرد چراکه ايشان در دولت نهم نقاط قوت آن را به صراحت بيان کردند و به مشکلاتي هم که در آن زمان ايجاد شده بود، اشاره کردند.

داوودي به برخي مشکلات حوزه اقتصادي از جمله تورم و بحث ارز اشاره کرد و گفت: افزايش نرخ ارز و تورم را مي‌توان از جمله نقاط ضعف اين دولت دانست.

وي رسيدگي به نقاط محروم، طرح‌هاي عمراني،‌ ساده زيستي و مردمي بودن را از جمله نقاط مثبت دولت يازدهم عنوان کرد.

داوودي در پاسخ به اينکه دليل اصلي جدايي اش از دولت چه بوده است؟ خاطر نشان کرد: تا آنجايي که احمدي نژاد به خدمات ما نياز داشت ما در خدمتشان بوديم و بعدا هم در دولت دهم وي نظر ديگري داشت و ما هم به دنبال کارهاي علمي خودمان رفتيم.

انتهاي پيام/
برچسب ها: نقاط قوت ، ضعف ، احمدی نژاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار