سرمربي تيم فوتسال كشورمان گفت: از در نظر گرفتن اهدافي كه پوچ و محال است دوري مي‌كنم اميدوارم فوتسال ايران را به اوج برسانم.

خسوس كاندلاس در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: در حال حاضر در مرحله آماده سازي عمومي هستيم دوري بلند مدت از تمرينات باعث طولاني شدن اين مرحله شده است با اين شرايط هم عملكرد بازيكناني كه در اردو حضور دارند قابل قبول است تا زمان حضور در تورنمنت چين تيم به شرايط ايده آلي كه در نظر دارم مي‌رسد.

سرمربي تيم فوتسال در خصوص غيبت نظري از اردو خاطر نشان كرد: درگيري بين افرادي كه در اردو حضور داشتند مربوط ما مي‌شود دوست ندارم مسائل تيمي كه در آن كار مي‌كنم به بيرون درز پيدا كند از هر موردي كه منجر به آشفته شدن فضاي آرامي كه درتيم ايجاد كردم دوري خواهم كرد به همين منظور ترجيح مي‌دهم در مورد اتفاقات حاشيه‌اي صحبتي نكنم تنها صحبتي كه مي‌توان در مورد نظري داشت اين است كه وي تقصيري در جريان بوجود آمده نداشت و تنها قرباني شرايط عصبي‌اش شد.

كاندلاس در ادامه بيان داشت: اضافه شدن بازيكنان كم تجربه تيم ملي به منظور سيرمان به اهداف بزرگ است اين بازيكان را آموزش مي‌دهيم ارزيابيشان مي‌كنيم و در صورت عملكرد مطلوب مي‌توانند بين بزرگان ملي پوش حضور پيدا كنند ياحتي روزي بدرخشند اين در حاليست كه اگر بازيكنان جوان براي تيم ملي انتخاب نشدند در اين مدت تجربه خوبي بدست آوردند.

سرمربي تيم ملي فوتسال كشورمان در پايان خاطر نشان كرد: اهدافي را در بلند مدت براي خودم مشخص مي‌كنم كه در دسترس قابل اندازه گيري باشد با توجه به امكانات و شرايط موجود را فاصله زيادي تا رسيدن به هدف نداريم اميدوارم تيم ملي را به جايگاهي كه لايقتش است برسانيم./مح
برچسب ها: نظری ، هدف ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار